Gå til innhold

Bytter Samsung 245B med 2493HM


Sam_Oslo

Anbefalte innlegg

Når jeg prøvde å bestille med kreditkort, på slutten ba de om å få passwordet til min nettbank konto, og der går grensen for meg. Det er flere nettbutikker som ber om dette, og jeg holder meg unna dem.

 

INGEN nettbutikker ber om passord til din nettbank. Da har du "noe dritt" på PC-en din. Og dette ville jeg undersøkt grundig hvis jeg hadde vært deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd å bestille hos Amentio før, men de tilbyr ikke oppkrav, og forhåndsbetalings tar tid.

 

Når jeg prøvde å bestille med kreditkort, på slutten ba de om å få passwordet til min nettbank konto, og der går grensen for meg. Det er flere nettbutikker som ber om dette, og jeg holder meg unna dem.

Dette er NetAxept. Akkurat det samme som BankAxept når du handler i butikk, men bare på nett. Dette gjør det faktisk mye sikrere å handle på nett fordi ingen kan misbruke kontoen din uten at de har din personlige kode og kodekalkulator. Dersom du ser litt etter så vil du se at det åpnes en sikker forbindelse mellom NetAxpept og deg. Selger har ingenting med dette å gjøre.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...