lambiks Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei. Har fått i oppdrag av foreldrene mine å finne LCD TV med mulighet for doble skjermbilder. Det vil si at du kan se på to forskjellige TV-kanaler samtidig. De har en TV nå med denne muligheten, at du da kan se på det ene bildet med lyd, mens du bruker det andre bildet til å "surfe" mellom kanaler, uten lyd. Bildet er delt på midten. Går ut ifra at det er noe som er så likt som mulig dette de vil ha. Så da overlater jeg dette ansvaret til dere Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har de digital-tv? Altså en boks du bytter kanaler med? Om de har det, så vil dette her ikke virke, uansett hva tven kan og ikke kan. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 det skal vistnokk finne noen pvr bokser som lar deg dele skjermen, men som sagt så mer det fortsatt en dekoder- som dekoder 2 kanaler samtidig. lyden får du uansett bar på det en bildet. tv-en vil omfatte det som et bilde selv om du ser 2 canal digital har denne mulighten på ihvertfall en pvr dekoder. du kan velge å se på 2 kanaler men jeg er ikke sikker på om du kan dele skjerm på miten. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 De har ikke digital-TV, nei. Kun vanlig kabel-TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå