Gå til innhold

Aldersgrense ved bruk av PayPal

madompa

Anbefalte innlegg

Dette er helt sikkert ikke riktig kategori, men jeg kunne ikke helt tenke meg hva som skulle være riktig, og jeg er ganske sikker på at mange her inne har greie på det her.

Kjapt spørsmål; er det noen aldersgrense for bruk av PayPal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2.1 Eligibility. To be eligible for our Services, you must be at least 18 years old and a resident of the United States or one of the countries listed on the PayPal WorldWide page. This Agreement applies only to Users who are residents of the United States. If you are a resident of another country, you may access your agreement from our website in your country (if applicable).

https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cm.../ua_pop-outside

Før noen klager over at det står at dette kun gjelder for folk i USA, kan jeg nevne at følgende tekst står nederst på siden hvis du velger at du bor i Norge: Note: You must be over 18 to sign up for a PayPal account.

Lenke til kommentar

Rent hypotetisk er det stor sannsynlighet for at undertegnete selv var 17 da han først registrerte seg og sine visakort hos PayPal, og så lenge du ikke misbruker det til de grader, er det nok liten sjans for at noen skal avsløre deg.

Men det kan jo hende de fraskriver seg alt ansvar hvis noe skulle skje med kontoen eller kortene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...