Glenn Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei. I dag opplever jeg veldig lav hastighet på min 1500/300-linje. Det varierer veldig fra 700 til 1100 kbps. Pingen er også ustabil. Noen andre som merker dette? Jeg bor i Østfold. Leser forresten på driftsmeldingene deres om dette: Short outage for ADSL customers in Østfold Hendelsestidspunkt: 30/03/2008 03:00 Melding: Tele2's line provider must replace a transmission card that is faulty. The faulty equipment which has caused recent ADSL outages in Østfold, wiil be replaced this evening between the hours of 02:00 and 06:00. Tele2 apologizes for any inconvenience this may cause our customers. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 er bare en teknisk feil i en av sentralene.. vent litt du så kommer det seg igjen. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, regner med det er teknisk, det er vel sikkert retta opp i morgen.. Begynner å bli lei Tele2 nå. Nettet er borte stadig vekk. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 har du trådløs internett? har hatt tele2 i snart 2 år og er stabilt som f, foruten om i ferier da når alle sitter på nettet... da er det de som har telenor (som eier linja der jeg bor)sine kunder som får internett først, og derfor er jeg i annen rekke og får lavere hastigheter... er overbelastet nett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå