jak-bim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei! Skal ha noen kompiser på besøk i kveld, men brodern har tatt kjellerstua der PS3'en min står og derfor må jeg bruke den gamle 27" i stua oppe. Den er vanligvis koblet til med HDMI på en Panasonic Viera 42" i kjellerstua. Så jeg må skifte om til til sånn vanlig kabel. Er ikke sikker på om det er komponent det heter. Det er sånn med 3 utganger til tven, rød, hvit og gul. Jeg går inn på skjerminnstillinger og Innstilling for Video utdata. Så trykker jeg på komponent men det fungerer ikke men det fungerer ikke. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skru av PS3en og når du skrur den på igjen holder du inne på knappen helt til du får bilde, tror jeg. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er ikke så rart at det blir feil, heter nemlig kompositt det du leker med Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Er ikke så rart at det blir feil, heter nemlig kompositt det du leker med Woops! My bad, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå