markusa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei Jeg har familiepakken til canal digital.. Har gjort flere nye kanal søk men får bare inn FEM og Viasat 4, men ikke Tv3.. Har norgespakken på hytta og der fikk jeg inn alle 3.. Har sendt mail til de, men det har gått over 2 uker uten svar.. Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg vet ikke om du har samme problem som jeg hadde, men jeg måtte stille inn parabolen bedre for å få inn TV3. TV3 kom riktignok fram når jeg søkte etter nye kanaler, men bildet var helt ubrukelig (bare firkanter i diverse farger). Etter litt justering ble bildet stabilt og bra Alle de andre kanalene (som ikke er så mange, siden jeg har Norgespakken) var helt fine både før og etter justering Lenke til kommentar
markusa Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Problemet er egentlig at tv3 ikke kommer opp på kanal lista.. Trorke signalet er dårlig eller noe... Når jeg lånte med meg kortet fra hytta, funket tv3.. men vil jo ha familie pakken hjemme, så er jo et problem.. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det høyrest merkeleg ut. Kanallista skal då vere den same uavhengig av kort, ja til og med utan kort. Men dei kanalane ein ikkje abonnerer på vil sjølvsagt vere svart skjerm på. Lenke til kommentar
klatten Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du må bla deg frem med piltastene til du kommer dit siden det er en hemmelig kanal. Var det jeg måtte gjøre for å finne de. Bare hyggelig å hjelpe. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Problemet er egentlig at tv3 ikke kommer opp på kanal lista.. Trorke signalet er dårlig eller noe... Når jeg lånte med meg kortet fra hytta, funket tv3.. men vil jo ha familie pakken hjemme, så er jo et problem.. Hvilken melding får du fram på TV'n ? Hvis det står ingen signal eller likende så er det noe galt med parabolinstilling, mikrobølgehodet, diseqc switch eller kabel. Har selv vært borte i defekte LNB'er som har gjort at alle kanalene på TV3 frekvensen mangler. Hvilken mottager benytter du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå