Zaplame Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hei.. Jeg har nettopp skaffet en wii fra Kina. Når jeg kjøpte den sa de at den var chippet. Spilla jeg kjøpte så ganske brente ut så jeg antok at chippen funka (fordi spilla funka ). Stappa inn Super Smash Bros. Brawl! og fikk semi-brick på grunn av oppdateringa (ante ikke at det kunne skje da, til jeg tok en research selvfølgelig) Jeg brente noen spill fra nettet som faktisk funka. Men så stod det at det var anbefalt å oppdatere, og da sto det også at hvis jeg kjøpte wii'en min i Kina var det stor sjanse for at jeg hadde wiikey. Brente ut en cd av oppdateringa som ikke funka (Fikk en feil under testingen.) Leste videre for å finne problemet og fant ut at jeg kanskje hadde en klone. Dermed åpnet jeg wii'en for å se om det var en klone.. fant ikke en dritt av noe som så ut som en chip. Så at wiikey'en var blå på bildene.. men fant ikke noe. Sjekka noen andre chipper og, men ingen match. Kanskje et litt dårlig bilde men.. Edit: Grammatikk feil Edit 2: Kanskje jeg har misforstått hele greia.. skal chippen være på cd leseren? Den har jeg nemlig ikke skjekka Endret 30. mars 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Sorri kompis, men ta det piratsnakket ditt til ett annet og mer egnet forum. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Her holder vi oss til orginalvarer, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg