Gå til innhold

Sony om MS eksklusice DLC til GTA IV

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Det jeg dog stusser på er at folk sier det er dyrt for Live. Den skjønner jeg ikke helt, koster rundt 500 kr for Live i året. Om man har så dårlig økonomi at man ikke har råd til de vel 40 kr det koster i månden for Live, hvordan har man da råd til å kjøpe spill til 400-500 kr?
Har stussa sjølv på det der. Hadde det kosta meg 2-300 kroner i månaden hadde eg (vurdert å) stoppa abbonemanget mitt, men 499 pr år fiksar eg. Men men, kvar våre prioriteringar - har ein så utruleg dårleg inntekt, og eller dårleg kontroll over økonomien kan jo ein gratis teneste væra einaste utvegen.

Elles så begrunnar eg valet mitt med at eg har 3-4 kompisar eg speler mykje med, og dei skal ha det til 360. Multiplayer delen av spelet avgjorde det for meg. Elles så er jo veldig spent på desse eksklusive episodane.

Lurar på korleis dei to versjonane er framerate-wise.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan mener du at du skal kunne lese det ut av salgstallene egentlig? Selv tror jeg ikke at spillet kommer til å selge så mye mer på xbox 360 som antall konsoller solgt tilsier. F.eks. Ps3 har 11 konsoller, xbox 360 har 18 konsoller. Tror salget vil bli ca 7 på ps3 og 10 på xbox 360.

At PS3 selger flere spill pr konsoll enn 360'en ser jeg ikke på som urimelig, men det viser jo bare PS3 sin svakhet; at spillutvalget er meget tynt.

Lenke til kommentar
Hvordan mener du at du skal kunne lese det ut av salgstallene egentlig? Selv tror jeg ikke at spillet kommer til å selge så mye mer på xbox 360 som antall konsoller solgt tilsier. F.eks. Ps3 har 11 konsoller, xbox 360 har 18 konsoller. Tror salget vil bli ca 7 på ps3 og 10 på xbox 360.

At PS3 selger flere spill pr konsoll enn 360'en ser jeg ikke på som urimelig, men det viser jo bare PS3 sin svakhet; at spillutvalget er meget tynt.

Ja ikke sant ;) ellers?

Nei tror nok at den faktoren som er sterkest er den at mange Ps2 eiere sitter å venter på å kjøpe ps3 til gta iv kommer ut. Om jeg får rett er ikke godt å vite, men tror den faktoren er mer sannsynlig enn alle de andre til sammen.

Lenke til kommentar
Nei tror nok at den faktoren som er sterkest er den at mange Ps2 eiere sitter å venter på å kjøpe ps3 til gta iv kommer ut. Om jeg får rett er ikke godt å vite, men tror den faktoren er mer sannsynlig enn alle de andre til sammen.

Hvor får folk dette fra? Jeg for min del hadde ps2 og elsket både GTA III, vice og san andreas på denne konsollen. Nå har jeg 360 og føler ikke noe form for behov for å spille på ps3. Itillegg til det har jeg faktisk 3 andre kompiser som i sin tid koste seg med ps2 og GTA, men som nå skal ha GTA IV på 360. Jeg forstår veldig godt va du mener, men jeg tror ikke det er så reelt faktisk.. De fleste hardcore ps2 spillere har allerede en nextgen konsoll, hvertfall etter min oppfattning. Enten om de sitter på en ps3, eller i mitt tilfelle 360.

Uten at jeg skal påstå noe, så tipper jeg de fleste som spilte GTA allerede har valgt seg sin konsoll.

Lenke til kommentar

Hvor får folk dette fra? Jeg for min del hadde ps2 og elsket både GTA III, vice og san andreas på denne konsollen. Nå har jeg 360 og føler ikke noe form for behov for å spille på ps3. Itillegg til det har jeg faktisk 3 andre kompiser som i sin tid koste seg med ps2 og GTA, men som nå skal ha GTA IV på 360. Jeg forstår veldig godt va du mener, men jeg tror ikke det er så reelt faktisk.. De fleste hardcore ps2 spillere har allerede en nextgen konsoll, hvertfall etter min oppfattning. Enten om de sitter på en ps3, eller i mitt tilfelle 360.

Uten at jeg skal påstå noe, så tipper jeg de fleste som spilte GTA allerede har valgt seg sin konsoll.

Tja.. virker da som om at både analytikere, spilljournalister og gamere tror at Ps3 vil øke salget mer enn xbox 360 i april-mai. Da må det jo nesten være det faktum at flere ønsker å spille spillet på ps3. Kanskje fordi det er andre spill de også ønsker på ps3, men også fordi de muligens har ventet på en god grunn til å kjøpe ps3. Noe GTAIV er.

Virker nesten som om at luften har gått ut av xbox 360. Priskutt i europa hadde liten/ingen effekt. Ps3 har solgt bedre enn xbox 360 i usa de 2 siste månenedene. Men tiden vil vise hva som skjer. Xbox 360 er i følge flere her inne overlegen på alle områder. Kontrollerene er bedre, den er nesten gratis(1500kr), LIVE tjenesten ruler alt på jord allikevel går salgskurvene nedover. Hva er det MS gjør galt?

Lenke til kommentar
Ahhh...er så latterlige begrunnelser folk med begge konsollene har til å velge PS3 istedenfor. Greit at du får GTA-opplevelsen av å spille det på PS3 men serien startet på PC, så hvis du er en sånn "hardcore GTA-fan LZZM" så må du jo teknisk sett vente til GTA IV kommer på PC. Siden det er opphavet til serien. Da får du den gamle GTA-følelsen.

Som Bear^ nevnte, mange fikk sitt første møte med GTA på ps1. Dette gjelder også for meg.

Men jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så fryktelig hårsåre? Jeg kommer jo bare med mitt synspunkt, og sier at jeg vil spille det på ps3 pga nostalgi. Skal også sies at jeg har en noen kompiser som skal ha det til ps3, så da har jeg lyst til å spille med dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

poenget er jo at det ikke er nostalgi, det er ett nytt spill, en ny konsoll. så det har ikke noe å si.

hvis du bare gjør det for og se ps3 logoen i 2sec under oppstart er jo det rimelig lattlig grund.

men hvis du sier at du foretrekker ps kontrollen blir saken en annen..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...