Gå til innhold

Sony om MS eksklusice DLC til GTA IV

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig så likte jeg ikke at MS bladde opp millioner for eksklusivt DLC. Synes at alle bør få nyte det Rockstar har å tilby dem (de som ikke har 360)

Selv så har jeg 360 og PS3 + pc, men jeg kommer aldri til å spille GTA på pc uansett.

Så du bare unnlater å se poenget i at MS finansierer noe som sannsynligvis ikke hadde sett dagens lys om de ikke hadde gjort det?

Ok.

Lenke til kommentar

Sosialister ? Sosialpengemottakere ? Nordlendinger :p ? Jeg er ganske sikker på at det hadde vært gratis om ikke MS hadde betalt for det, og at de som ikke hadde en internett tilkobling kunne tatt en tur over på EBgames og plukke opp en gratis kopi på dvd/blu-ray slik at de også kunne få det gratis.

Som svar på dette gir produsenten av Saints row 2 ut gratis mot at hver time spilling vil bli avbrutt med en 5 minutters pause med reklame for Coca cola og våpen og andre amerikanske komersielle kapitalist produkter.

Lenke til kommentar

Det var ikke sånn jeg mente folkens. Hadde kanskje ikke blitt noe av det hvis MS ikke bladde opp millionene, men hvis det hadde blitt noe av så tar Rockstar kanskje betalt for det og det hadde ikke gjort meg noe. Alle ville blitt glade for at det er tilgjengelig på alle plattformer:)

Lenke til kommentar

http://uk.xbox360.ign.com/articles/863/863411p1.html

GTA IV More Popular on Xbox 360?

So says an IGN poll, or so it would appear.

by Nate Ahearn

US, March 31, 2008

On March 28 we created a poll on IGN.com asking readers the following question: "If you're buying GTA IV, which platform version will you purchase?" Surprisingly the Xbox 360 version beat out the PlayStation 3, despite the fact that the series was popularized on previous Sony consoles where past iterations have sold tens of millions of copies.

Here's how the voting breaks down:

If you're buying GTA IV, which platform version will you purchase?

PS3: 36%

Xbox 360: 64%

Total Number of Votes: More than 18,000

That's very nearly a two-to-one ratio. Could this be evidence of the strength of exclusive episodic content, the one feature that Xbox 360 owners can hold over the heads of the Sony diehards or is it simply that IGN.com is wrought with 360 fanboys? The answer awaits in just a few short weeks (tack on a few more weeks for real sales results). Stay tuned to IGN for more Grand Theft Auto IV news in the coming weeks and months.

Mja? Kansje det betyr meir enn kva Sony sin PR dude er villig til å vedgå? Kven veit.

Eg har ikkje krystallkula mi her, så eg kan ikkje gi noko svar.

Eg kjem til å kjøpa det til den konsollen eg vil, eg har begge. Utan å gå djupare inn på kva konsoll det blir, og kva grunnar eg har som grunnlag for mitt val.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Personlig så likte jeg ikke at MS bladde opp millioner for eksklusivt DLC. Synes at alle bør få nyte det Rockstar har å tilby dem (de som ikke har 360)

Selv så har jeg 360 og PS3 + pc, men jeg kommer aldri til å spille GTA på pc uansett.

Så du bare unnlater å se poenget i at MS finansierer noe som sannsynligvis ikke hadde sett dagens lys om de ikke hadde gjort det?

Ok.

Kunne ikke vært mere enig.

Jeg ser på det som en stor fordel at microsoft bruker penger på å

gi oss ekstra fordeler. Synes det rare er at ikke sony gjør det samme;

blar opp litt penger for å gjøre folk glade.

50 millioner dollar er mye, men dårlig gjort?

Blir vel feil å si.

De bruker sikkert lang tid på å lage ekstra innhold. Det går nok noen måneder,

så det koster vel litt det også.

Det er faktisk BRA gjort i mine øyner.

Dere får jo home så dere kan leke interiør-arkitekter hele gjengen.

Jeg er dødsmisunnelig på at dere kan bruke gamerscore-poengene deres på noe.

Lenke til kommentar

For det var garantert ikke penger som gjorde at Sony hadde eksklusivitet på GTA3, VC og SA sant ? ^^

Lenke til kommentar

Ja det er virkelig imponerende at det i følge ign's undersøkelse vil bli solgt 2 xbox 360 GTA IV for hvert ps3 GTA IV. Spesielt siden xbox 360 har solgt nesten 3 ganger så mange konsoller i usa. Med det sinnsykt attraktive eksklusive DLC til MS så burde jo ratioen hvert over 3 til 1.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Urgelol:

Var ikke du enig i at folk ikke bryr seg om dlc? :]

Jeg er faktisk litt enig med den første posten.

Halvparten av kameratgjengen min vet ikke engang at xbox360

får dlc. At de tar en undersøkelse på nett, hvor mange som eier

konsoller faktisk aldri er, blir en ganske meningsløs undersøkelse rent statistisk sett.

Den forteller hva nettstedets lesere vil kjøpe (disse vet om dlc), ikke hva folk generelt vil gjøre. (de som ikke vet)

Ingenting er avgjort før tallene kommer på bordet.

Eneste jeg trur; er at hvis ikke microsoft hadde kjøpt dlc, så hadde

sony gjort det bedre enn 360.

Informerer om at jeg er på utkikk etter en ps3 nå.

Så folk ikke kommer og kaller meg fancunt.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det er allikevel snakk om en liten gruppe.

Jeg vet om flere som ikke vet om at det kommer DLC, enn

de som vet at det kommer.

Den undersøkelsen sier lite om hva som faktisk kommer til å bli salgstallene.

Edit: Skrivefeil.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
http://uk.xbox360.ign.com/articles/863/863411p1.html

GTA IV More Popular on Xbox 360?

So says an IGN poll, or so it would appear.

by Nate Ahearn

US, March 31, 2008

On March 28 we created a poll on IGN.com asking readers the following question: "If you're buying GTA IV, which platform version will you purchase?" Surprisingly the Xbox 360 version beat out the PlayStation 3, despite the fact that the series was popularized on previous Sony consoles where past iterations have sold tens of millions of copies.

Here's how the voting breaks down:

If you're buying GTA IV, which platform version will you purchase?

PS3: 36%

Xbox 360: 64%

Total Number of Votes: More than 18,000

That's very nearly a two-to-one ratio. Could this be evidence of the strength of exclusive episodic content, the one feature that Xbox 360 owners can hold over the heads of the Sony diehards or is it simply that IGN.com is wrought with 360 fanboys? The answer awaits in just a few short weeks (tack on a few more weeks for real sales results). Stay tuned to IGN for more Grand Theft Auto IV news in the coming weeks and months.

Mja? Kansje det betyr meir enn kva Sony sin PR dude er villig til å vedgå? Kven veit.

Eg har ikkje krystallkula mi her, så eg kan ikkje gi noko svar.

Eg kjem til å kjøpa det til den konsollen eg vil, eg har begge. Utan å gå djupare inn på kva konsoll det blir, og kva grunnar eg har som grunnlag for mitt val.

Den ratioen er vell ca forskjellen på antall solgte 360 vs PS3 på verdensbasis, så det sier vell egentlig ikke mer enn at de som har 360 kjøper 360 versjonen og de med PS3, PS3 versjonen.

Det som vil bli interessant etter relaese er å se hvor mange nye enheter av 360 og PS3 GTA V vil pushe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jepp. Det er jo det.

Men stikkprøven er ikke representativ for populasjonen i det heletatt :] Det er heller en stikkprøve på følgende:

Hvis du vet om DLC og hva det innebærer, hva ville du valgt da?

Hvis man i tillegg ikke lot folk med bare 1 konsoll stemme, da hadde man hatt noe annet ^^

(ja jeg vet det hørtes litt teit og avansert ut, men har just hatt statistikkforelesning! :D:D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...