bentose Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Er det mogeleg å bruke eit videokamera, eller signal frå tv-kort, som webkamera. Eg har eit gamalt videokamera og eit Pinnacle PCTV Pro kort. Sidan eg også har ADSL så kunne det vore litt artig å kople dette opp mot nettet slik at eg kunne sjå kor det stod til heime medan eg eg er andre stadar. Kva software må ein i sofall ha. Køyrer mest Windows XP, men også Win98, DOS og Linux på diverse maskiner. Bent Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja, dette er fullt mulig. Bare søk etter Webcam software på nettet. F.eks. www.download.com , google e.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Siden du sier du bruker winXP, vil jeg anbefalle windows media encoder. Lettvint å bruke, og lettvint å sette opp både med kamera, webcam, etc. Også meget enkle instillinger for videokvaliteten, kan sette opp stream i forskjellig kvalitet og fps. Støtter en haug av codecs. Skal du ha det litt mer avansert ligger også disse funksjonene i programmet men wisardene er altid enklest å bruke til å begynne med. http://www.microsoft.com/windows/windowsme...m7/encoder.aspx Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei bentose! Som andre har nemt ovenfor så er dette fullt mulig. Eg brukte forøvering mitt gamle videokamera som webkamera på The Gathering 2002.Det fungerte fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå