Chrisss Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei har kjøpt en brukt Htc 3300,men den er på svensk! Det skulle vist gå ann gjøre om til Norsk ! Noen som veit åssen ? går den ann laste ned Norsk versjon eller no ? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du kan prøve å gå inn på: Instillinger -> System -> regionale instillinger Jeg er veldig usikker på om det hjelper... Om rom'en ikke inneholder norsk språk, så er jo et alternativ å flashe rom'en. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Du kan prøve å gå inn på: Instillinger -> System -> regionale instillinger Jeg er veldig usikker på om det hjelper... Om rom'en ikke inneholder norsk språk, så er jo et alternativ å flashe rom'en. Ja jeg finner den der. Men så må jeg vist starte den på nytt åssen gjør jeg det ? Er ikke så veldig flink med den her Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hold inn "powerknappen" en stund.. slå av.. slå på.. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 hold inn "powerknappen" en stund.. slå av.. slå på.. Men mister jeg ikke alt da ? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 hold inn "powerknappen" en stund.. slå av.. slå på.. Men mister jeg ikke alt da ? Noen her som har Htc 3300 ? Eller som kan send meg oppdateringe til Htc Fra windows mobilte 5 til Wm 6 ? Jeg vil ha norsk Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du kan jo sende mail til HTC selv, eller dangaard. Men koster vel noe penger for å komme fra WM5 til WM6, hvis det er mulig med den tlf du sitter med da.. Det vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du kan jo sende mail til HTC selv, eller dangaard. Men koster vel noe penger for å komme fra WM5 til WM6, hvis det er mulig med den tlf du sitter med da.. Det vet ikke jeg. Gikk ann oppgradere den til wm 6 Men siden den er svensk så blei den forsatt på svensk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå