fjeddiu Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror nok det er en aprilsnar, men gøy hvis det ikke er Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ingen som husker Eirik Peirik Pling Trhonæs? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tror nok det er en aprilsnar, men gøy hvis det ikke er Det er ingen aprilsnarr. Leste om dette her for minst to uker siden, mulig enda lenger siden. 30 000,- er uansett for lite penger hvis man må "slette" de andre navnene man har. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er ingen aprilsnarr, omtalt i Fædrelandsvennen 13.03.08: Betaler folk for å skifte navn Og en oppfølger dagen etterpå: 30 vil selge etternavnet sitt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Lurer på om det ville vært mulig å lagt til det navnet istedet for å endret det man allerede har. Det er vel sikkert lite aktuelt, siden man da kan unnvære å bruke Netthandelen.no-navnet og likevel få betalt for det. I såfall hadde det vært høyst aktuelt. :-) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde ikke endret etternavnet mitt (eller fornavnet) for under 1 million kroner i året! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde ikke endret etternavnet mitt (eller fornavnet) for under 1 million kroner i året! 999999 da? Hvordan skifter jeg navnet mitt? Og hvordan kontakter jeg han og sier ifra? Lenke til kommentar
lamial Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde ikke endret etternavnet mitt (eller fornavnet) for under 1 million kroner i året! Er jo bare å bytte tilbake igjen når du er lei da... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 999999 da?Nix. Er jo bare å bytte tilbake igjen når du er lei da... Likevel. Navnet ditt er liksom selve identiteten din. Det representerer den du er, og jeg ville ikke skitnet til det navnet med reklame for en så liten sum. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hmm.. Kanskje jeg skal slå til? 30.000,- er jo ganske mange penger jeg kan bruke på mye kult Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hmm.. Kanskje jeg skal slå til? 30.000,- er jo ganske mange penger jeg kan bruke på mye kult Tror et absolutt minstekrav er at man er myndig ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kan jeg ikke gjøre det med foreldrenes samtykke da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Hvis en fattig familie på 4-5 stykker gjør dette så kan de jo få en litt fin årsinntekt Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tipper alle i u-land heter Netthandelen.no nå :!: Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tipper alle i u-land heter Netthandelen.no nå :!: Hahah, evig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå