Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen er svart

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg skrur på PC-en reagerer ikke skjermen, tastaturet eller musa. Alle disse har lys som skal lyse når PC-en skrur seg på men det skjer altså ikke nå.

Har prøvd å bytte mellom 1 og 2 ram-brikker og plass uten hell.

for 3 dager siden fikk jeg så vidt start på den. Da sa den at det ikke var noe vifte til cpu'en, men det er det, derfor disablet jeg denne advarselen som jeg også gjorde for 9 mnd siden når jeg bygde datan og samme advarsel kom opp. Denne gangen virker det som om det ikke lagret seg for kom inn i windows, restartet, fikk samme melding og gjorde det samme men da ville den ikke starte mer;(

Tips noen? er så kjipt uten pc når kjæresten har okkupert laptopen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler bare jeg må legge til noe som skjedde nå: Fikk start på PC-en 1 gang etter å ha prøvd å skru av og på utallige ganger, den startet med å boote opp windows men hang seg opp under loadinga. Starta på nytt og intet liv.

Fant nå frem CoolerMate som er en viftestyrer med simpel skjerm foran, den begynte å pipe og skjermen blinka rødt, det blinka også på CPU tempen og 90 grader?!? 90 grader er den ikke men noe er galt her, for vifta går rundt. Men vifta foran og bak begynner ikke å spinne hver gang jeg skrur på..

Hjelp :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...