k-orm Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Er det noen som har erfaring med A4 tech tastatur? jeg tenker da på feelingen/resonsen på knappene sammenlignet med logitech, microsoft, mm. jeg tenker på å kjøpe dette for det har numpad'en på venstre siden :wink: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Seriøst mann: NEEEI!!! Vi har det tastaturet på skola, og det er det verste jeg noen sinne har vært borti!! Tastene er helt misplasserte og spesielt Shift-tasten på høyresiden er 1/2 så stor som den skal være. Jeg har prøvd, men klarer ikke å venne meg til det tastaturet, og jeg anbefaler deg på det sterkeste å ikke kjøpe det. Bruk heller pengene dine på at annet tastatur som det faktisk går an å skrive normalt med! Jeg høres kanskje litt krass ut, men jeg ville ikke ha brukt det tastaturet selv om jeg fikk det! Min mening... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 OK, så er ikke layouten særlig bra på A4tech KBS2548R, men hvordan er taste kvaliteten generellt på A4tech tastatur ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå