Gå til innhold

1 Måned til GTA IV, forsatt ingen gameplay videoer!

Anbefalte innlegg

Nå er det mindre enn 1 måned til GTA IV kommer ut, og forsatt har vi ikke sett noen som helst gameplay videoer. Altså da snakker jeg om videoer som viser hvordan spillet er ingame, og ikke det mellomvideoene/scripet videone vi har sett hittil. Husker ikke om det kom noen ingame av de forrige spillene heller, så er det bare rockstar som ikke gidder sånn at vi kan bli enda mer spente? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell kanskje sant, jo mindre man vet jo bedre blir spillet egentlig ;) Har ikke PS3 eller 360 selv, men vurderer det sterkt pga dette spillet .. vet ikke om jeg klarer å vente helt til PC versjonen :p (hvis det i det hele tatt kommer en)

Lenke til kommentar
Jeg er 33 år gammel men jeg gleder meg som en liten snørrunge til GTA IV :) PS3 innhandlet forrige uke KUN pga gta!! Har tidligere hold meg til pc spill, men klarte ikke holde meg..

Jeg har nå handla xbox 360 og en 37" Full HD tv nesten bare for å spille gta:P Det sier sitt^^

Og jeg har også søtti og fundert på når en gameplay video skal komme. Hvis det kommer skjer det 1-2 uker før tror jeg.

Lenke til kommentar
Jeg er 33 år gammel men jeg gleder meg som en liten snørrunge til GTA IV :) PS3 innhandlet forrige uke KUN pga gta!! Har tidligere hold meg til pc spill, men klarte ikke holde meg..

Flott det er flere :) Selv om jeg ikke har passert 30 enda følere jeg meg av og til litt for gammel til å glede meg til et spill som da jeg som liten gledet meg til julaften :)

Lenke til kommentar
Kommer ikke noen flere videoer, i hvertfall ikke offisielle.

Det er jo mulig det kommer en leak, men vi får bare vente.

Det kommer ikke flere trailere i alle fall. men det er bare 4 av dem også. vi får sikkert mye annen info snart. som musikk liste, biler osv.

Lenke til kommentar

Nå kom det jo ikke gameplay videoer fra de andre spillene, i alle fall ikke på en annen måte enn det vi allerede har sett, hvor alt har blitt filmet cinematisk for å gi en bedre opplevelse når man ser traileren. Rockstar har alltid vært gode til å få spilltrailerne sine til å virke som filmtrailere, og ved å vise gameplay videoer så bryter det opp litt av følelsen de prøver å skape :)

Lenke til kommentar

En ting er sikkert. Rockstar trenger IKKE å lansere en gameplayvideo for å få solgt dette spillet. Det selger seg selv, samt en haug med ps3 og sikkert noen xbox360 pga dette.

Husk at playstation alltid har vært en GTA konsoll. Tror ikke mannen i gata som har spilt alle de andre spillene på ps2 og kun spiller litt fifa en gang i blandt går for xbox 360. De satser på det de kjenner når de skal kjøpe spill og konsoll. Ps3 får nok derfor et alvorlig salgsboost når dette spillet kommer.

Lenke til kommentar

For meg bryr jeg meg ikke viss det ikke kommer noe gameplay videoer

Jeg vet hvordan spillet er og hva det blir for meg. Da jeg har elsket alle GTA-spill i serien, etter megaspillet Grand Theft Auto San Andreas som jeg spilte i 260timer, og koset faktisk meg hele veien!

Stakkars dere pceiere må vente på dette syke spillet :D

Verdt en konsoll alene spør du meg!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...