Gå til innhold

Jeg snakker faktisk til deg!

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Hva med å få en kategori hvor man har muligheten med sitt eget budskap til å nå hele forumet? Ja, det handler om étt budskap!?

Jeg ser da for meg et sted som krever at egne tanker er så kvalitetsikret at de er gull verdt for alle!?

Hva tror dere?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg prøver å si at individuell inspirasjon skulle helst bli verdsatt her på en bedre måte.

Edit:

Jeg kunne tenkt meg at eks. det ble samlet sammen et knippe av det beste fra uken som gikk. Og at sakene ble presentert samlet som et slags forumets helgebilag. Dette er en måte.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-95147
Hvem skal velge hva som er "det beste"? Skal det være en redaksjonell avgjørelse? Brukeravstemninger?

Geir :)

Jeg tror brukeravstemninger vil være den beste måten å velge "det beste" på. Det betyr kanskje at vi som brukere får et nytt verktøy tilgjengelig hvor vi kan gi poeng fortløpende og som redaksjonen kan forholde seg til uten at det betyr merarbeide for dem.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har tydeligvis ikke fulgt med i timen!? :blush:  

Wikien'en duger sikkert bra, men så var det nå å gjøre den kjent og ikke minst brukt da.

61 artikler. Det tallet kunne jeg glatt ha doblet.

Lenke til kommentar

Trådstarters innlegg fikk meg til å tenke på ordet "blogg".

Følgende innlegg er blitt diskutert før, som en slags idé til portal.hardware.no, hvor brukerne stemmer fram de beste trådene, og en eller annen journalist sammenfatter og legger det ut som artikkel der.

Wiki? Har vi det? Nytt for meg.

Lenke til kommentar
Er vel ikke skikkelig lansert enda heller.

Stemmer det. Foruten Dottens blogginnlegg så er innlegg #6 i denne tråden første gang wikien har blitt omtalt utenfor internforumet etter mitt bekjentskap, så wikien er har enda til gode å ta sine første babysteg.

Wikien tror jeg vil bli utmerket for slikt innhold. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Enkelte kategorier har jo annonseringer og hvis det skulle være innlegg som er gull verdt slik det handler om her så kunne det jo bare blitt gjort til annonseringer.

Ellers er jeg litt enig med tom waits for alice her. Hvem skal avgjøre hva som er det beste? Brukere har ulike interesser og en som henger mye på Politikk og samfunn vil sikkert mene at mye som skrives der kategoriseres som det beste, mens en som henger like mye på Historie vil sikkert nominere mye av det mens en tredje som henger like mye på Fritid vil sikkert nominere derfra.

Så det kan fort bli ganske mye som blir nominert og stemt på.

Wikigreia var morsom. Det er nesten alltid det jeg oppsøker når jeg skal finne info om noe.

Lenke til kommentar
Jeg har tydeligvis ikke fulgt med i timen!? :blush:

Wikien'en duger sikkert bra, men så var det nå å gjøre den kjent og ikke minst brukt da.

61 artikler. Det tallet kunne jeg glatt ha doblet.

Wikien vil bli kunngjort (i beta-utgave) når litt mer form og innhold er på plass. I mellomtiden kan man jo kikke litt rundt. Det kommer også egen tilbakemeldingskategori for den som man kan fyre løst med forslag og innspill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...