Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Måtte gjøre matte over påske/vinterferien men har slett ikke fått tid, vært på langtur på fjellet. Hva kan jeg si til læreren ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Måtte gjøre matte over påske/vinterferien men har slett ikke fått tid, vært på langtur på fjellet.Hva kan jeg si til læreren ? Det at du har vært på fjellet bør da være en god nok grunn? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Rett og slett at du har vært bortreist hele påsken? eller du kan spørre om du kan få utsettelse på leksen over en mail Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Rett og slett at du har vært bortreist hele påsken? eller du kan spørre om du kan få utsettelse på leksen over en mail Lærere (mine i hvert fall) er snillere hvis du sier i fra i god tid. Ikke kom dagen du skal levere og si at du ikke har gjort det. Begynn å bable om prioriteringer, funker alltid Ferie > Trening > mye annet > kjede seg > alt annet > lekser Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Si at du ikke forstod matte leksa .. fungerer hvertfall hver gang for meg. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Vær ærlig? Teite lærere hvis det "ikke fungerer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå