Gå til innhold

Nvidia 790i SLI Ultra (XFX eller EVGA)

DarkZun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at det ikke er noen som helst forskjell egentlig, bare å velge det merket du liker best ;)

Er dog ikke 100% sikker på dette, men i de testene jeg har lest, så har det ikke vært noen ytelses forskjell.

Endret av CrazyEagle
Lenke til kommentar
Hva slags garanti er det snakk om da? Har på følelsen av de fleste garantier sniker seg unna uansett hva det er for noe..spes når det har gått noen år. EVGA koster tross alt 600 kr mer.

Ja hvis det er 600kr forskell så hadde jeg kanskje tenkt meg om, men evga gir ut bedre og oftere bios en det XFX gjør. Får du hvilket helst problem en gang med kortet som det ikke skal være, så dekker garantien dette selv om det har gått 6 år eller 8, ingen kan nekte deg det.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Black Perl er samme som det andre 790i Ultra SLI kortet til EVGA, men med ferdige vannblokker på PCB'n. De er i tillegg plukket ut som de beste kortene av produksjonen. Hvor mye dette har å si stiller jeg meg skeptisk til. Jeg vet hvor ekstreme kvalitetskontroller det er på elektronisk utstyr før det blir sluppet, så at det er noe veldig spesiellt med disse kortene spørs vel. Derimot så er jo EVGA ferdigmonterte vannblokker litt tøft. Begge kortene klokker minnet like bra ifølge tester.

Endret av DarkZun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...