Gneldre Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ekte menn sparer på det i flasker. Jeg har en halvlitersflaske stående i fryseren som snart er full Jess, blir mye runking på meg framover, vet jeg! Satser på 1.5 liter innen ferien er over. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 og hva sier moren din til dette? hehe Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Null problem, nylig flyttet inn på hybel grunnet skole. Vil se hvor mye sæd jeg kan spare opp, og når jeg er lei av den gjøre noe faenskap med det. Tømme på bussen e.l. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) haha.. faen du er syk ! må filme når du hiver det på bussen/hva du har tenkt å gjøre ? Endret 9. juli 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Null problem, nylig flyttet inn på hybel grunnet skole. Vil se hvor mye sæd jeg kan spare opp, og når jeg er lei av den gjøre noe faenskap med det. Tømme på bussen e.l. Foreslår at du skyter den opp med en nyttårsrakett. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) haha sprenger over hele lekeplassen =) YAY! "mamma, det snør" . haha synes ihvertfall ikke at du skal hive det på en hvit bil som er mislikt av de fleste ungdom bare så det er sagt haha edit: natthumor ftl Endret 9. juli 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har en halvlitersflaske stående i fryseren som snart er full Dette er en av de tilfellene hvor jeg må dra en liten "screenshot or it didn't happen"... Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Everybody loves Mary" -> hårgele! Fylle opp en vannballong og kast på frontruten til en bil du ikke liker.... uff..nå var jeg slem. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 haha! stemmer for det samme som h*n over husk filmkamera Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Spare på det. o.O Råtner det ikke? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ikke hvis du fryser det ned (snakker IKKE, av erfaring) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er jo vanlig blandt dyroppdrett. Hester og kuer parrer jo ikke på den gamle måten nå til dags nei. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Om du sparer opp sæd kan jo det brukes som glidemiddel^^ Riktignok litt lite praktisk... Som å bruke melken til kuen for å gi til kuen for at den skal gi mer melk. Men likevel. Om du ikke liker noen på skolen f.eks, og føler det skikkelig slem og særdeles barnslig kan du jo f.eks. ta litt sæd i drikken hans/hennes f.eks. ELLER, som de gjør det på "American Pie; Band Camp" å ta sæd i solkremen, så offeret smører sæd utover kroppen sin... Vet ikke hvorvidt det er lurt å gi folk slike tips.. Jeg har IKKE prøvd noe av dette selv, har heller ikke tenkt å gjøre det. Men må man så må man. Om noen faktisk prøver holdes IKKE jeg ansvarlig Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Be jenta sette seg ned i hjørnet å dryppe fra seg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Anbefaler dassen eller søppelbøtta. Husk å gå ut med søpla kort tid etterpå, lite digg med gammel sæd på rommet. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Nei altså der finns jo kozebamser du kan lage høl i og pumpe den opp i rumpen! Ole brummen min har fått gjennom gå Og her har vi vel et typisk(?) eksempel på overgangen fra barn til ungdom ...? Man er hverken barn eller voksen, men noe ekkelt og forskrudd midt imellom! Men over til topic: hva mener jentene om dette spørsmålet - hva synes dere virker naturlig å gjøre for en kåt gutt som bare må runke for å lette på trykket? Hva ville dere ikke likt å finne som (den fremtidige) sønnen deres hadde sprutet oppi / inni? Hvordan ville dere snakket ham "til rette" for å få slutt på griseriet? Endret 28. desember 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Null problem, nylig flyttet inn på hybel grunnet skole. Vil se hvor mye sæd jeg kan spare opp, og når jeg er lei av den gjøre noe faenskap med det. Tømme på bussen e.l. Foreslår at du skyter den opp med en nyttårsrakett. Det er ikke lov med rakketter i år. on topic: vasken, litt lettere og treffe ikke så langt ned. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Spruter i doen. Søplekassa er ekkelt, begynner å lukte sikkert. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er det ikke litt uchill å stå å dra'n forran dassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg