Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre med sœden?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha :D sprenger over hele lekeplassen =) YAY! "mamma, det snør" . haha

synes ihvertfall ikke at du skal hive det på en hvit bil som er mislikt av de fleste ungdom :) bare så det er sagt :p haha

edit: natthumor ftl :)

Endret av KennyMafakka
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Om du sparer opp sæd kan jo det brukes som glidemiddel^^ Riktignok litt lite praktisk... Som å bruke melken til kuen for å gi til kuen for at den skal gi mer melk. Men likevel.

Om du ikke liker noen på skolen f.eks, og føler det skikkelig slem og særdeles barnslig kan du jo f.eks. ta litt sæd i drikken hans/hennes f.eks.

ELLER, som de gjør det på "American Pie; Band Camp" å ta sæd i solkremen, så offeret smører sæd utover kroppen sin...

Vet ikke hvorvidt det er lurt å gi folk slike tips.. Jeg har IKKE prøvd noe av dette selv, har heller ikke tenkt å gjøre det. Men må man så må man. Om noen faktisk prøver holdes IKKE jeg ansvarlig ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Nei altså der finns jo kozebamser du kan lage høl i og pumpe den opp i rumpen! Ole brummen min har fått gjennom gå

Og her har vi vel et typisk(?) eksempel på overgangen fra barn til ungdom ...? Man er hverken barn eller voksen, men noe ekkelt og forskrudd midt imellom! :tease:

Men over til topic: hva mener jentene om dette spørsmålet - hva synes dere virker naturlig å gjøre for en kåt gutt som bare må runke for å lette på trykket? Hva ville dere ikke likt å finne som (den fremtidige) sønnen deres hadde sprutet oppi / inni? Hvordan ville dere snakket ham "til rette" for å få slutt på griseriet?

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Null problem, nylig flyttet inn på hybel grunnet skole. Vil se hvor mye sæd jeg kan spare opp, og når jeg er lei av den gjøre noe faenskap med det. Tømme på bussen e.l.

Foreslår at du skyter den opp med en nyttårsrakett. :cool:

Det er ikke lov med rakketter i år. ;)

on topic: vasken, litt lettere og treffe ikke så langt ned. :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...