Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre med sœden?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spar opp i en kopp og gi til din kommende sønn/datter i konfirmasjonsgave og skriv i brevet: "Velkommen inn i de voksnes rekker"

Cant.. locate.. funny.

__

Ellers utrolig festlig tråd! Sitter her og sliter med å ikke le :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Denne tråden passer vel bra for meg, så jeg tar spørsmålet mitt her jeg.

I det siste har damen min begynt å gi meg "handjobs", men aldri lenge nok til at jeg har fått orgasme, vi blir alltid forstyrret (aldri blitt tatt, men). Men denne helgen er jeg alene hjemme, så da tenker jeg at vi får nok av tid :). Men, hun vet at jeg har litt erfaring, å hun tror sikkert jeg har mye mer en det jeg egentligt har! Jeg har fått en "blowjob", og nå jeg da nådde klimaks så tok dama det i munnen og svelgte (Dette var "x'en").

Hva er mest normalt/hvor skal jeg sprute når jeg kommer? Regner egentligt ikke med at hun vil svelge så..

Handjobs er egentlig oppskrytt. Da er det langt bedre å bare få litt lett masasje rundt kuken. Jeg får relativt lite utav det og er langt flinkere til å runke meg selv. Når det gjelder hvor du skal komme så kan det være litt små tricky. Man vil sjeldent at det bare skal sprute alle veger, men det er ofte det det gjør da det ikke er du som er kontrollen. Om trykket er bra så risikerer man jo å få sitt eget cum i trynet. Og det er som regel ikke veldig kult. Å få det oppover magen er jo ikke noe problem, men da får man bare håpe på at trykket er lavt... :thumbup:

Woa! Det var litt av en tråd.

Lo godt av denne:

Smak:

Jeg måtte jo selvølgelig smake, og den smakte omtrent som den svidde kanten på det konvensjonelle hønemens-speilegget. Det var ikke spesielt godt for å si det mildt. Den råe varianten er langt bedre.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
gikk en del forslag igjen her , hva med en oppsummering? xD

Svelg det.

Smør det på brødskiva.

Sprut bak en hylle.

Sprut ut av vinduet.

Sprut i et glass og gi det som konfirmasjonsgave til din sønn og skriv på glasset: Velkommen inn i de voksnenes rekker.

Bruk det som hårgelé.

Øv på å treffe munnen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hvis du er alene er det greiest å bruke tørkepapir (tilsvarende Kleenex). Hvis du ikke er alene, og det dermed ikke vil være diskré å kaste en kleenex i do mens du er rød på kinnene, er en hvit sokk det beste. Legg den sammen med andre brukte sokker etterpå. Husk å vask hendene etterpå og ikke ta på ting du vil bruke senere med høyrehånden, men det er kanskje bare meg.

Lenke til kommentar
Hvis du er alene er det greiest å bruke tørkepapir (tilsvarende Kleenex). Hvis du ikke er alene, og det dermed ikke vil være diskré å kaste en kleenex i do mens du er rød på kinnene, er en hvit sokk det beste. Legg den sammen med andre brukte sokker etterpå. Husk å vask hendene etterpå og ikke ta på ting du vil bruke senere med høyrehånden, men det er kanskje bare meg.

det er et must :)

ang sokk, må være jævlig herlig når moren til anyone skal vrenge sokken for å vaske den (mens sæden er fresh), får seg nok en liten overaskelse :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...