Cazzo Grande Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Spar opp i en kopp og gi til din kommende sønn/datter i konfirmasjonsgave og skriv i brevet: "Velkommen inn i de voksnes rekker" HAHA Tenk på hvordan konfirmanten hadde reagert Lenke til kommentar
Tanguhi Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bare sprut på magen og smør det godt utover kroppen, pungen, osv... Utrolig opphissende... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bare sprut på magen og smør det godt utover kroppen, pungen, osv... Utrolig opphissende... Det vil nok bli ubehagelig å bevege seg, om du lar det størkne. Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det ypperste er jo uansett å komme inni dama, for så å gi henne en handduk som hun kan sette seg på, funker helt fint..lite stress for gutten også ;p Om man er alene, må vel det beste være å se pron og jobbe med den til man kjenner at det tar ca. 5 drag før man kommer, da kan man ta resten på dass..problem solved. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Så du gjør meste parten av arbeidet på gutterommet, før du subber bort mot badet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva skal man gjøre med sœden? Ha det på ei brødskiv og spis det til frokost. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva skal man gjøre med sœden? Ha det på ei brødskiv og spis det til frokost. Og der forsvant all matlysten... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg hadde et lite problem da jeg var ferdig med å lade pumpehagla før i dag. Jeg hadde ikke papir!! ble til at jeg spruta i en sokk og kastet den Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ble til at jeg spruta i en sokk og kastet den Smart. Da kan du bruke den andre sokken neste gang du mangler papir. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du kan jo f.eks. prøve å brenne sæden med skismurningsapparat? Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du kan jo f.eks. prøve å brenne sæden med skismurningsapparat? Det er vel litt mye styr? På en annen side vil jeg si at det er mye bedre enn å svelge (sin egen). Also: Brenner det bra? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Denne tråden passer vel bra for meg, så jeg tar spørsmålet mitt her jeg. I det siste har damen min begynt å gi meg "handjobs", men aldri lenge nok til at jeg har fått orgasme, vi blir alltid forstyrret (aldri blitt tatt, men). Men denne helgen er jeg alene hjemme, så da tenker jeg at vi får nok av tid . Men, hun vet at jeg har litt erfaring, å hun tror sikkert jeg har mye mer en det jeg egentligt har! Jeg har fått en "blowjob", og nå jeg da nådde klimaks så tok dama det i munnen og svelgte (Dette var "x'en"). Hva er mest normalt/hvor skal jeg sprute når jeg kommer? Regner egentligt ikke med at hun vil svelge så.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 spurt det der du føler for å sprute Lenke til kommentar
indie Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 "Swallow or it's going in your eye" Det er henne som gir deg en handjob, det er hun styrer hvor det går en, bare lean back og nyt det. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg lurer på hvor man skal gjøre av sœden etter utløsning? Hva man gjør når det kommer. Kom i en kopp, og drikk det opp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Var det ikke noen som lagde omelett av det en gang? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Haha, jo. Det var en koselig tråd. Husker noen hvor/hvilket forum? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Synes å huske at det var på *trommevirvel* 4chan... Kom det som noe sjokk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg