dadiadi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Her er en guide til å fjerne sæden: I SENGA FØR SOVETID: Steg 1: Før du legger deg henter du en dassrull fra badet og legger den under senga. Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret. Steg 3: Krøll sammen papiret og legg det i søppelbøtta/under senga/kast det i dass med en gang. NÅR SOM HELST PÅ DAGEN UTENOM LEGGETID: Steg 1: Husk å ha dasspapir tilgjengelig på rommet. Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret Steg 3: Krøll sammen papiret og legg det i søppelbøtta/under senga/kast det i dass med en gang. Yes, it IS that simple. QFT Hva betyr "QFT"? Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva betyr "QFT"? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=qft Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det finnes da større beskymringer Kult å få mage og brystmuskler av det da Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er jo bare å veksle hvilken hånd du bruker :!: Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sondre_* Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg må ærlig talt si at jeg lo sinnsykt mye av mange disse forslagene. Er det så vanskelig å holde noen ark tørkerull eller dopapir, klar? Ærlig talt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_whore_* Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Evt. sprut i undertøyet, så bare tørker du godt, kaster saken til vask og finner deg en ny og fresh truse / boxer / hva enn. Du kan gi den til meg eller du kan skyte den over til nabon Lenke til kommentar
unmerciful Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 hehe, hvis en gutt har seg med ei jente og hun ikke vil at han skal komme inni henne er den minste tingen hun kan gjøre for han da er vel å svelge den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du er vel ikke tilfeldigvis singel vel? Lenke til kommentar
unmerciful Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 tja... vel du kan jo lure Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Da tipper jeg nei. Finner man en sånn som deg så prøver man å holde på dem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er vel ikke folk som spruter det inn i kjeften vel? Seriøst, det er bare ekkelt! Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er vel ikke folk som spruter det inn i kjeften vel? Seriøst, det er bare ekkelt! Det utsagnet passet innmari godt til avataren din ^_^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er vel ikke folk som spruter det inn i kjeften vel? Seriøst, det er bare ekkelt! Det utsagnet passet innmari godt til avataren din ^_^ Vel i og med at han har begge henda i munnen så ser det vel mer ut som om han skal ta imot en annen sin ladning^^ som etter litt ettertanke bare er eklere På tide å bytte avatar tror jeg -.- Lenke til kommentar
Carman Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Funker det faktisk? Hmm.. Har aldri prøvd.. funker i alle fall om du presser mellom pungen og rompa... under altså... press hardt der... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har en dassrull stående vedsiden av senga, funker fjell! Du kommer på papiret, bretter det slik du vil, og kaster det; ) Men for all del! Ikke kom rett i lakenet, om du ikke vil bytte VELDIG ofte! Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Spar opp i en kopp og gi til din kommende sønn/datter i konfirmasjonsgave og skriv i brevet: "Velkommen inn i de voksnes rekker" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg