Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre med sœden?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest GJresten
Med mindre man er omskjært, hold for tuten når startskuddet går, så kan man rusle på badet etterpå og foreta tømming og vask. :)

Noe som gjør bare forbanna vondt.

NEI!!!! Det er deilig!

Lenke til kommentar

Sammle på flasker!

Prøvde da jeg var mindre og sammle urin på flasker...

Nei altså der finns jo kozebamser du kan lage høl i og pumpe den opp i rumpen! Ole brummen min har fått gjennom gå

Haha... stakkars Ole Brumm. Tror han går igjennom mye grufullt her i verden!

Fyfaen, stakkars Ole Brumm. Hvorfor heller ikke Nussi? Nussi kjeder jo seg konstant... Litt morro bakfra må den få. Røsk vekk halen den uansett ikke har og kjør på.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Papir er så win på alle måter. Kopp? Deretter sette den i oppvaskmaskin og så drikke av den senere? Eww. Cummeglass? Oppbevare sperm i et glass på rommet? Æsj. Bruke gammel sokk? Nei, du skal ha den på senere...

Derfor - papir wins.

Endret av Håks
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Det jeg gjør er at jeg tar vekk tastaturet foran dataen. så legger jeg dasspapir i sikksakk på bordet der tastaturet var. så spruter jeg uteover papiret deretter sørker jeg hendene og pikkhodet med papiret. eller så spruter jeg oppover magen og tørker det av med dasspapir etterpå :)

Lenke til kommentar

Morsom tråd det her.

Har fått meg mang en god latter av å lese gjennom denne tråden :lol:

Her er noe av alternativene:

* Har du vindu så kan du åpne den fult ut og skyte, men ikke gjør det hvis noen kommer forbi!

* Kopp som du kan sprute i om og om igjen. Slutta med dette selv,,, det ble litt pinlig når jentene kommer på besøk og lurer på hvorfor jeg har et skittent glass på nattbordet.

* Papir.... Kjedelig som faen.

* Putt det i munnen, det er proteinrikt og bra for kroppen.

* Ta en om morgenen og du vil aldri ha behov for hårgelé. :lol:

* Sprut på gulvet, det vil bli tørt ganske fort.

* Gi det til en veninne.

* Inn i puta.

Lenke til kommentar

Her er en guide til å fjerne sæden:

I SENGA FØR SOVETID:

Steg 1: Før du legger deg henter du en dassrull fra badet og legger den under senga.

Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret.

Steg 3: Krøll sammen papiret og legg det i søppelbøtta/under senga/kast det i dass med en gang.

NÅR SOM HELST PÅ DAGEN UTENOM LEGGETID:

Steg 1: Husk å ha dasspapir tilgjengelig på rommet.

Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret

Steg 3: Krøll sammen papiret og legg det i søppelbøtta/under senga/kast det i dass med en gang.

Yes, it IS that simple.

Lenke til kommentar
Her er en guide til å fjerne sæden:

I SENGA FØR SOVETID:

Steg 1: Før du legger deg henter du en dassrull fra badet og legger den under senga.

Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret.

NÅR SOM HELST PÅ DAGEN UTENOM LEGGETID:

Steg 1: Husk å ha dasspapir tilgjengelig på rommet.

Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret

Yes, it IS that simple.

QFT

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...