Coffey Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Med mindre man er omskjært, hold for tuten når startskuddet går, så kan man rusle på badet etterpå og foreta tømming og vask. Noe som gjør bare forbanna vondt. Lenke til kommentar
Gjest GJresten Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Med mindre man er omskjært, hold for tuten når startskuddet går, så kan man rusle på badet etterpå og foreta tømming og vask. Noe som gjør bare forbanna vondt. NEI!!!! Det er deilig! Lenke til kommentar
Gjest Guest_pua_* Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 sprut henne i skrittet i munnen eller på ansiktet.. på puppene går også ann. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Personlig har jeg et syltetøyglass på rommet som jeg spruter oppi.. Når den bynner å fylle seg stikker jeg bare oppi skogen å tømmer det.. Dette er både praktisk for deg og bra for jordsmonnet. Hva kaller du det, cummeglasset? Her er det penger å tjene... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Sammle på flasker! Prøvde da jeg var mindre og sammle urin på flasker... Nei altså der finns jo kozebamser du kan lage høl i og pumpe den opp i rumpen! Ole brummen min har fått gjennom gå Haha... stakkars Ole Brumm. Tror han går igjennom mye grufullt her i verden! Fyfaen, stakkars Ole Brumm. Hvorfor heller ikke Nussi? Nussi kjeder jo seg konstant... Litt morro bakfra må den få. Røsk vekk halen den uansett ikke har og kjør på. Endret 17. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Går det ikke bra med kopp? Bare gjøre det oppi den, tømme og så kaste! Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kopp ja, utrolig gøyalt å drikke av den koppen senere:S Hva er galt med litt toalettpapir, som raskt forsvinner ned i toalettet, da er man jo kvitt problemet med engang, jon magne tards Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Papir er så win på alle måter. Kopp? Deretter sette den i oppvaskmaskin og så drikke av den senere? Eww. Cummeglass? Oppbevare sperm i et glass på rommet? Æsj. Bruke gammel sokk? Nei, du skal ha den på senere... Derfor - papir wins. Endret 21. mai 2008 av Håks Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det jeg gjør er at jeg tar vekk tastaturet foran dataen. så legger jeg dasspapir i sikksakk på bordet der tastaturet var. så spruter jeg uteover papiret deretter sørker jeg hendene og pikkhodet med papiret. eller så spruter jeg oppover magen og tørker det av med dasspapir etterpå Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) eller så spruter jeg oppover magen og tørker det av med dasspapir etterpå Hehe, skal tråden stenges snart. Knip eller papir sier nå jeg. Endret 21. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Å hjelp.... En fyr skrev at han spruta sin egen sæd på sin egen kropp. STENG TRÅDEN! Selv spruter jeg på magen og så tørker jeg av med papir. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) For en evig morsom tråd =) Water Closettet funker ypperlig EDIT: leif Endret 21. mai 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Morsom tråd det her. Har fått meg mang en god latter av å lese gjennom denne tråden Her er noe av alternativene: * Har du vindu så kan du åpne den fult ut og skyte, men ikke gjør det hvis noen kommer forbi! * Kopp som du kan sprute i om og om igjen. Slutta med dette selv,,, det ble litt pinlig når jentene kommer på besøk og lurer på hvorfor jeg har et skittent glass på nattbordet. * Papir.... Kjedelig som faen. * Putt det i munnen, det er proteinrikt og bra for kroppen. * Ta en om morgenen og du vil aldri ha behov for hårgelé. * Sprut på gulvet, det vil bli tørt ganske fort. * Gi det til en veninne. * Inn i puta. Lenke til kommentar
Daystar Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 tørk d bort for faen. grislesta hele gjengen. man gjør itj nå anja en å vask d bort. om non jenta vil svelg d så får man nå bare gjøra d da, men ellers så tørke man d bort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fyfaen, stakkars Ole Brumm. Hvorfor heller ikke Nussi? Nussi kjeder jo seg konstant... Litt morro bakfra må den få. Røsk vekk halen den uansett ikke har og kjør på. Mener du Tussi? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det finnes da større beskymringer Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Huff... Det er vel ikke ekte? Nei, helt ærlig så bare tørk det bort, eller putt det i munnen. Da blir du kvitt alt effektivt uten noen spor igjen. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Her er en guide til å fjerne sæden: I SENGA FØR SOVETID: Steg 1: Før du legger deg henter du en dassrull fra badet og legger den under senga. Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret. Steg 3: Krøll sammen papiret og legg det i søppelbøtta/under senga/kast det i dass med en gang. NÅR SOM HELST PÅ DAGEN UTENOM LEGGETID: Steg 1: Husk å ha dasspapir tilgjengelig på rommet. Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret Steg 3: Krøll sammen papiret og legg det i søppelbøtta/under senga/kast det i dass med en gang. Yes, it IS that simple. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Her er en guide til å fjerne sæden: I SENGA FØR SOVETID: Steg 1: Før du legger deg henter du en dassrull fra badet og legger den under senga. Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret. Steg 3: Krøll sammen papiret og legg det i søppelbøtta/under senga/kast det i dass med en gang. NÅR SOM HELST PÅ DAGEN UTENOM LEGGETID: Steg 1: Husk å ha dasspapir tilgjengelig på rommet. Steg 2: Når du 'kommer' skyter du inn i papiret Steg 3: Krøll sammen papiret og legg det i søppelbøtta/under senga/kast det i dass med en gang. Yes, it IS that simple. QFT Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Legg det i en boks og saml det opp. Flott som adventsgave! EDIT: @ Expanders - du er smårar Endret 24. mai 2008 av Gekonody Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg