Gjest funkar_fett Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har du innover bellybutton kan du sprute oppi der. funker fett. litt kjipt hvis du har stor load da. Men hvis du er feit så har man jo stor belly button Lenke til kommentar
Gjest Sperm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg tar rett og slett høyere hånd over penis og spruter så det treffer hånda og deretter ned på magen. Så går jeg selvfølgelig på badet og vasker alt som har vært i bruk. Lenke til kommentar
relaps3 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 hvis du har samleie, hva med å komme på magen til dama, eller lignende. så kan hu vaske det bort hehe phun ^^ Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Når du har prøvd alt og ingenting funker, så finn ei villig jente som svelger alt istedet. Bedre, koseligere og rensligere! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det lugger som faen når det stivner enten på magen eller i kjønnshårene dine da ! Et helvete å få det løs ... Best med papir Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Når du har prøvd alt og ingenting funker, så finn ei villig jente som svelger alt istedet. Bedre, koseligere og rensligere! Og så gøy det er å kysse henne etterpå! >_< Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Når du har prøvd alt og ingenting funker, så finn ei villig jente som svelger alt istedet. Bedre, koseligere og rensligere! Og så gøy det er å kysse henne etterpå! >_< Er vel ikke noe galt med det? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Nei, med mindre du ikke er så keen på å slikke i deg titt eget sperm skulle vel det går bra Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Nei, med mindre du ikke er så keen på å slikke i deg titt eget sperm skulle vel det går bra Sex er grisete. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Enig. Dessuten må man vel inngå noen kompromisser? Jeg mener, hva vil gutter ha - ei jente som suger som ei gudinne og er mer enn villig til å sluke alt du kan gi henne av sperm, men til gjengjeld har litt rester i munnviken når du kysser henne, eller ei jente som aldri tar pikken din i munnen men har en fristende munn som smaker jordbær? Ok, det var ytterpunkter, men jeg håper at mitt retoriske spørsmål viser at noen kompromisser kan gjøre deg lykkelig. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Sex er grisete. Sex skal være grisete Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Sex er grisete. Sex skal være grisete Ja det skal det. det kan jentene i 2girls1cup bekrefte Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva med å bare sprute inn i kjerringa a? Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva med å bare sprute inn i kjerringa a? tåpelig forslag, hva skal han ha på skiva da? Kusse slim Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva med å bare sprute inn i kjerringa a? Tror du det forsvinner der inne? Renner jo ut igjen da.. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ta en kjapp en om morgenen og du vil aldri se behovet for å kjøpe hårgelè igjen. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan dere ikke bare la det renne ut og så ta en dusj etterpå, eller spruter dere sinnsykt høyt. Jeg mener det går jo ikke høyere enn 20 cm på første sprut uansett og lavere ettepå. Dere klarere vel å kontrolere det. Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Klut eller håndle er det beste. Men papir funker fett =) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ta det i munn! Man takker ikke nei til godteri + at man blir kvitt det! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg ser ikke hva som er så galt med å putte det i kjeften jeg da? =/ Men ja. Tørkepapir funker vel fint? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg