theoriginalAidskake Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Litt kjedelig når folk skal se soverommet ditt og du har en boks tørkepapir der Når man er jente ser det ofte ikke så mistenksomt ut. Vi har en fordel. :!: Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Eller så kan du bare si at du er forkjølet Endret 2. april 2008 av haxxorx Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vil ikke anbefale og sprute i handa og vaske vekk, dette blir som LIM på handa, og du skal stå en stund og slite da.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vil ikke anbefale og sprute i handa og vaske vekk, dette blir som LIM på handa, og du skal stå en stund og slite da.. Varmt vann og såpe gjør jobben fint . De å sprute i dysjen derimot... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Huff ja, sprute i dusjen er en uting. Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Huff ja, sprute i dusjen er en uting. Kunne risikert å tetta avløpet Lenke til kommentar
tinemelk1234 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 tror jeg skal rense sluken jeg.... cum som havner på hender i dusjen= dritt! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 tja.. skaff deg ett pronblad og lim igjen sidene du er ferdig med Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 En kamerat av meg spruta det på veggen bak et skap. Han var syk i hode Håper han hadde et magisk klesskap hvor det bare forsvant. Ellers vil vel noen etter hvert få seg en mildt sagt ubehagelig overraskelse.. o.O Hva mener du kan være ubehagelig med en slik overraskelse? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Om du har ett vindu nær sengen er det jo bare og åpne det og skyte. Huff, tenk på naboene ... Minner meg om en vits jeg hørte om en som het "Sennep" og bodde i en boligblokk, men det er en annen historie. tja.. skaff deg ett pronblad og lim igjen sidene du er ferdig med De er jo kos å lese om igjen og om igjen? Det gjør i hvertfall jeg. Boks med handtørk på nattbordet er alltid kjekt. Litt kjedelig når folk skal se soverommet ditt og du har en boks tørkepapir der Er det? Hm... jeg trodde at de bare ville tenke "Åja, han har også en sånn på soverommet. Akkurat sånn som jeg." Men kanskje jeg skal slutte med det da. Jeg har både en Kleenex og en svær tørkerull på soverommet. Men det hender jeg bruker det til andre og uskyldige ting også da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Om du har ett vindu nær sengen er det jo bare og åpne det og skyte. Her måtte jeg le litt Endret 6. april 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Guest_ravnen_* Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det er også mulig å presse en finger under pungen.. da forblir sæden der inne og problemet er løst! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det høres ikke særlig sunt ut Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tørke med papir og skylle dusje kølla etterpå kukost lukter ikke digg ,.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hva man gjør når det kommer. Nyter det Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 tja.. skaff deg ett pronblad og lim igjen sidene du er ferdig med Virker mye bedre en å sprute på tastaturet, og mye billigere i lengden. Alternativet er å bruke plast deksel på tastaturet. ellers er det å svelge sædenn et bra alternativ, sæd er rein protein + mange andre stoffer som kroppen din trenger. Har også hørt en historie om som brukte en komodeskuff, han bare trakk ut skuffen gjorde seg ferdig og skjøv skuffen inn igjen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hagla i høyre, dasspapir i venstre. Win. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Det er også mulig å presse en finger under pungen.. da forblir sæden der inne og problemet er løst! Retrograd ejakulajson er det du er ute etter her =) Ikke farlig. Forøvrig kan du donere spermen til forskning på embryo-stamceller. Det er kanskje ikke lov å forske på dette da men... Forsk selv =) Endret 9. april 2008 av w3p Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Om du har ett vindu nær sengen er det jo bare og åpne det og skyte. Hahaha! Made my day! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dritekkelt når spermet setter seg i tastaturet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg