Bluebeard Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen andre enn meg som synes det høres ekkelt ut å sleike vekk sin egen sæd? eller svelge den? Dessutten, er det dumt å sprute i dusjen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dessutten, er det dumt å sprute i dusjen?Sæd + vann = Lim Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg gjør det hele tida, det funker jo fint... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg gjør det hele tida, det funker jo fint... Helt til den dagen en i huset må ordne nedi sluket fordi det er tett. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Sæd er til for å sprutes i dama! Lenke til kommentar
roesen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) For runk: Lite å gjøre på når man er oppe langt på morgenkvisten. Endret 15. januar 2009 av roesen Lenke til kommentar
Kongenpåhaugen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Bra de erfarne og nybegynnerne får utveksle ideer og teknikker! Endret 18. januar 2009 av Kongenpåhaugen Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg gjør det hele tida, det funker jo fint... Helt til den dagen en i huset må ordne nedi sluket fordi det er tett. Å faen. Glemte det helt! Var hos mamma i ferien for å slappe av, og hun var overalt hele tida, så det eneste "fristedet" jeg hadde var i dusjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg gjør det hele tida, det funker jo fint... Helt til den dagen en i huset må ordne nedi sluket fordi det er tett. Å faen. Glemte det helt! Var hos mamma i ferien for å slappe av, og hun var overalt hele tida, så det eneste "fristedet" jeg hadde var i dusjen. Hehehe.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Inni dama, på magen til dama eller i kjeften på dama. Evt i kondomen selvsagt Ellers er det bare å ha klart litt dasspapir å ta det med Las litt tidligere i tråden om å knipe på pikken slik at det ikke kommer ut, det funker men du får en dårligere orgasme av det Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sprut det på tastaturet. Etterhvert vil det forsvinne nede i tastene ! Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sprut det på tastaturet. Etterhvert vil det forsvinne nede i tastene ! Ja, når du først er igang med å sprute ned datautstyret så veit jeg at det er mange her som er irritert over at pc skjermer ofte har glass foran, noe som skaper gjenskinn og du kan se lysene oppe i taket. Løsningen da blir å prute på skjermen og kanskje smøre det litt utover, gjenta dette et par ganger og skjermen vil vere matt og fin Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sprut det på tastaturet. Etterhvert vil det forsvinne nede i tastene ! Ja, når du først er igang med å sprute ned datautstyret så veit jeg at det er mange her som er irritert over at pc skjermer ofte har glass foran, noe som skaper gjenskinn og du kan se lysene oppe i taket. Løsningen da blir å prute på skjermen og kanskje smøre det litt utover, gjenta dette et par ganger og skjermen vil vere matt og fin Enig, lol ! Lenke til kommentar
Burlis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kan skaffe seg noen små beholdere som man fyrer løs oppi, for så å ta dem med på jobb/skole å smøre det på dørhåndtak. Eventuelt ta det med seg på restauranter og smøre det på tannpirkere, for så legge tannpirkerne på plass naturligvis. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Drikke den, masse proteiner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg