Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre med sœden?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig spruter jeg i en skål/et glass, og drikker det. Noen mener det er ekkelt, men hey! det smaker godt(litt forbehold om hva jeg har spist), det forsvinner av seg selv og det er fullt av proteiner!

Gyllent tips er å spise chips og pølser først, smaker omtrent som sure biler :love:

Lenke til kommentar

sprut på magen. da kan du tørke vekk alt med ett eneste papir, istedet for å måtte først kaste papiret med sperm på, så deretter tørke hånda med et nytt papir, og et nytt papir for å tørke pikken.

sitter du i bar overkoropp og ronker som jeg gjør, kan du bare fjerne alt veldig lett. og du slipper å stresse med papir og sånn og holde det klart. du kan nyte orgasmen uten å står klar med papir foran pikken.

Lenke til kommentar
Hva med en dame som du bare roper på når tiden er inne :)

(Hun sitter selfølgelig på et eget rom og kommer ut når du roper)

Tuller du med meg? Gi bort alt til henne, uten at hun gjør noe? Da får hun værsågod gi meg en BJ først, og gjøre seg fortjent til de edle saftene.

Lenke til kommentar
Hva med en dame som du bare roper på når tiden er inne :)

(Hun sitter selfølgelig på et eget rom og kommer ut når du roper)

Tuller du med meg? Gi bort alt til henne, uten at hun gjør noe? Da får hun værsågod gi meg en BJ først, og gjøre seg fortjent til de edle saftene.

Enig der :wee:

Lenke til kommentar
Nei altså der finns jo kozebamser du kan lage høl i og pumpe den opp i rumpen! Ole brummen min har fått gjennom gå

Eg lo!

Men det fordrer jo medbringing av laptop til badet. :(

Høyrd om ultraportable?

Men ellers er det berre til å gjere det på dass. Eg stemmer forresten for ein tråd kor ein kan stemme over kor ein vil ha sæden etter samleie. Med alternativ som " I munnen", "I fitta" osv... :wee:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...