CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er det ikke litt uchill å stå å dra'n forran dassen?Bare tømminga som foregår der. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kan miste både ditt og datt på vei til toalettet, da.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kan miste både ditt og datt på vei til toalettet, da..Går til dassen LITT før det da Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er det ikke litt uchill å stå å dra'n forran dassen? Bedre å sitte. Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Morsom tråd Ha en rull med dasspapir stående på rommet, det gjør susen ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Morsom tråd Ha en rull med dasspapir stående på rommet, det gjør susen ^^But then parents are like OMGWTFBBQ Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Personlig spruter jeg i en skål/et glass, og drikker det. Noen mener det er ekkelt, men hey! det smaker godt(litt forbehold om hva jeg har spist), det forsvinner av seg selv og det er fullt av proteiner! Gyllent tips er å spise chips og pølser først, smaker omtrent som sure biler Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 sprut på magen. da kan du tørke vekk alt med ett eneste papir, istedet for å måtte først kaste papiret med sperm på, så deretter tørke hånda med et nytt papir, og et nytt papir for å tørke pikken. sitter du i bar overkoropp og ronker som jeg gjør, kan du bare fjerne alt veldig lett. og du slipper å stresse med papir og sånn og holde det klart. du kan nyte orgasmen uten å står klar med papir foran pikken. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva med en dame som du bare roper på når tiden er inne (Hun sitter selfølgelig på et eget rom og kommer ut når du roper) Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva med en dame som du bare roper på når tiden er inne (Hun sitter selfølgelig på et eget rom og kommer ut når du roper) Tuller du med meg? Gi bort alt til henne, uten at hun gjør noe? Da får hun værsågod gi meg en BJ først, og gjøre seg fortjent til de edle saftene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva med en dame som du bare roper på når tiden er inne (Hun sitter selfølgelig på et eget rom og kommer ut når du roper) Tuller du med meg? Gi bort alt til henne, uten at hun gjør noe? Da får hun værsågod gi meg en BJ først, og gjøre seg fortjent til de edle saftene. Enig der Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Sprut i senga? Du kan evt gjøre som han som sa du skulle sprute på magen. Sæd er visst bra for huden. ;D Endret 29. desember 2008 av Fagerhaug2 Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kan miste både ditt og datt på vei til toalettet, da..Går til dassen LITT før det da Men det fordrer jo medbringing av laptop til badet. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du har vel brukbar fantasi som kan ta over? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fantasien min begrenset seg til det jeg ser på dataskjermen, egentlig. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Da blir det vel litt verre. Men det funker jo når det er en laptop, da. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ronk inn i en fiskepudding. Funker ypperlig. Lurer forresten på om man kan få proteinmangel av å ronke mye. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kan miste både ditt og datt på vei til toalettet, da..Går til dassen LITT før det da Men det fordrer jo medbringing av laptop til badet. Bare tenk på det du nettopp så, det funker. Du har videoen i huet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Spruter i doen. Søplekassa er ekkelt, begynner å lukte sikkert. Neida, det går helt fint det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nei altså der finns jo kozebamser du kan lage høl i og pumpe den opp i rumpen! Ole brummen min har fått gjennom gå Eg lo! Men det fordrer jo medbringing av laptop til badet. Høyrd om ultraportable? Men ellers er det berre til å gjere det på dass. Eg stemmer forresten for ein tråd kor ein kan stemme over kor ein vil ha sæden etter samleie. Med alternativ som " I munnen", "I fitta" osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg