Gå til innhold

Haster! Store problemer med skjermkortet etter oppgradering til vannkjøling

Brian

Anbefalte innlegg

Hei

Har store problemer med skjermkortet, og som det vedlagte bildet viser, så ser det helt for jævlig ut rett og slett. Skjønner ikke helt hva dette kan komme av. Temperaturene er under under 40 grader både på diode og alt mulig, så det er i alle fall ikke problemet. Kan noen drivere som har krasja totalt føre til dette? Når jeg skroller osv så hakker det akkurat som og alt hakker egentlig.

La også nettopp merke til at GPU Core kjører på 198mhz ( 513mhz org.) Shader er orginalt derimot, og Minnet kjører på 396mhz (792mhz org.)

Beklager veentuelle skrivefeil siden jeg bare ser deeler av skermen.

http://img237.imageshack.us/img237/4723/utennavnah5.th.jpg[/img]%5b/URL%5d"]LINK

utennavnah5.th.jpg

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig fungerer det akkurat nå, av en eller annen grunn. Restartet og herjet litt og plutselig fungerte det. Typisk at det fungerer igjen etter en hel dag med banning og herjing før jeg til slutt klarer å starte PC-en opp og spørre her. Men jeg skal ikke feire for tidlig, skal se hvor lenge det holder seg slik. Alle frekvensene på skjermkortet er nå tilbake til det normale, Temperaturene er også greie. Ligger på rundt 30grader +- på skjermkortet. Virka som det plutselig bare funka igjen. :dontgetit:

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...