B4stian Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har funnet en, men kvaliteten virker ikke som er prioritert. Link Noen som vet om en med bedre kvalitet? Gjerne et kjent merke... om den koster 50 kr. eller 300 kr. har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Star Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kjøpte en ITEC splitter på clas ohlson med 4 kanaler i god kvalitet som jeg er godt fornøyd med finner den dessverre ikke i nettbutikken Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Takk for tipset, men det løste seg for en stund siden. Fikk tak i en Vivanco-boks som har 1 inngang og 4 utganger. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Takk for tipset, men det løste seg for en stund siden.Fikk tak i en Vivanco-boks som har 1 inngang og 4 utganger. Hvor fikk du tak i den og hvor stor er den? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Takk for tipset, men det løste seg for en stund siden.Fikk tak i en Vivanco-boks som har 1 inngang og 4 utganger. Hvor fikk du tak i den og hvor stor er den? Jeg bestilte den via jobben min (Expert). Boksen er ca. 14x8x4 cm. (hxbxd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå