Pogo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei, jeg er på utkikk etter en dvd spiller jeg kan koble til en bærbar harddisk til, og spille av videofiler. Noen som vet om noe slikt? I prisklassen rundt 3000 kr? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 DVD-spillere med USB-inngang er ikke uvanlig, også i langt lavere prisklasser enn 3000. Selv har jeg en Lumatron DVD/harddiskopptaker fra Obs som gladelig spiller av mpeg fra minnepenn. Men bøygen er at den ikke spiller av alle filmformater - sjekk at DVD-spilleren har støtte for mov, mp4, avi, divx etc. Eller bedre: Koble en PC eller kanskje en Mac Mini til TV-en dersom TV-en har PC-inngang (VGA eller DVI). Det er lett å oppgradere en datamaskin med programmer eller kodeker for forskjellige filmformater, men bortomot umulig å gjøre dette på de fleste DVD-spillere. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Pioneer sin dv-600av funke nu greit, bare den er vel halve prisen av det du tenkte på. Har vel stort sett det meste, funke nå fint for meg og tar harddisk, men ikke så veldig bra menysystem og tar nok ikke alt av formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå