Gå til innhold

Hvordan opprette bra fotoalbum på hjemmesiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
denne versjonen av JAlbum, ihvertfall. :nei:

 

Det er et eksempel på effekter som blir overdrevet!

Ja, det skjønner jeg, men hvor mye effekter er "lov"?

 

Det er ikke akkurat noe grense på hvor mye effekter som er lov og ikke lov. Det er ikke sånn "Du kan bare ha 3 effekter på din hjemmeside". Du kan ha så mange eller så få du vil, så lenge siden er ryddig, oversiktlig, ikke stjeler oppmerksomheten fra bildene (med mye som flyr rundt ELLER for mange farger(like viktig som mye dilldall faktisk, jejy dobbel parantes)

 

Så hvis du greier å smette inn 100 forskjellige effekter, men likevel har siden din 100% fokus på bildene, og de ikke forstyrrer, så er det jo lov.

 

Dette handler egentlig bare om hvordan man løser noe.

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat noe grense på hvor mye effekter som er lov og ikke lov. Det er ikke sånn "Du kan bare ha 3 effekter på din hjemmeside".

Nei, og det har jeg heller aldri sagt, men det må da finnes et skille mellom "tøff animert fremvisning" og "overdreven bruk av animasjoner"?

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat noe grense på hvor mye effekter som er lov og ikke lov. Det er ikke sånn "Du kan bare ha 3 effekter på din hjemmeside".

Nei, og det har jeg heller aldri sagt, men det må da finnes et skille mellom "tøff animert fremvisning" og "overdreven bruk av animasjoner"?

 

Mente ikke at du hadde sagt det, var bare en overdrivelse egentlig.

 

Men det er vel opp til den individuelle hvordan en tøff og ikke overdreven animasjon er. Jeg har ikke noe imot litt, så lenge bildene kommer fint og godt fram.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke en fastit på hva som er for mye dildal, men jeg personlig gidder ikke se på sider med introer og loading og annet tøv.

Hva hjelper det hvis siden er fin og fancy når du ikke orker å vente.

Mange har fine sider men bildene er så små at jeg på trykke nesen i skjermen for å se dem.

Jeg tror at det beste er å gjøre som Rema 1000.

Har også en følese av at mange Web-utviklere ikke lager sidene for at vanlige folk skall se dem, men for å imponere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bruker gallery. Synes det er helt greit. Folk jeg kjenner kan også bruke det siden det støtter å lage brukere etc (opprettet det for noen dager siden så ikke så mye enda). I tillegg er det en knapp for å vise EXIF, noe som er nyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...