Gå til innhold

Se en norsk proff GEARS OF WAR spiller i action

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste innlegget mitt :p

For det første så er ikke jeg så veldig fan av å lage sånne typer montager som dere prater om, jeg synes de type montagene er rett og slett dø kjedelige og se på for å ikke snakke om å lage,det finnes tusenvis av de type montagene på youtube derfor prøver jeg å lage noe som er litt anderledes.
Man legger selvfølgelig ikke ut 38 ubehandlede kamper.

Og sist jeg sjekket var det faktisk flere av "din type" montage, enn "min".

Jeg er ikke enig med det du sier heller, at du ser så veldig mye mere skills i de type videoene enn de jeg lager, la oss si du filmer en hel kamp mot en haug med ukjente idioter som du griser dritten ut av, du redigerer litt og legger på noe random pop/rock musikk for at det skal se og høres kult ut så legger du ut videoen på youtube, er det så veldig stor forskjell fra det jeg gjør?
Rimelig stor forskjell ja.

I din/den type film, legger man kun ut rene kills. De er bare plukket og teipet sammen igjen til å danne 5 minutter med "plopp", "splat" og "arrrgh" lyder. Musikk, tempo osv styres selvfølgelig selv. Men tror du at man legger ut en hel kamp hvor det ikke skjer noe? Nei, selvfølgelig ikke.

Man velger jo selvfølgelig ut de rundene som det gikk bra, med 3-4kills, og så limer man sammen dem. Tempoet skrus gjerne opp steder hvor det var en stund til neste fiende dukket på skjermen. Musikk, tempo og redigering er helt likt her, også det med å få bevegelsene til å matche musikken. Det er bare å redigere i vei det.

Forskjellen ligger i at i sistnevnte får man dannet seg et bilde over hvordan spilleren spiller, hvilken stil han har, om han camper, slenger seg først inn eller hva han nå enn gjør. Man får se de taktiske valgene hans, og man får se killsene. Det vil jeg si er å vise frem litt skills.

Ingenting hindrer jo i å legge inn litt fragfest ala din type video inni der noen ganger heller, da det kan være med på å bryte opp kampene, og gjøre videoen mer spennende.

Hadde ikke det vært litt i bakvendtland og vise fram en montage der du bare dauer hele tiden? :p selvfølgelig blir jeg eid skikkelig noen ganger jeg også;) alle har sine dårlige dager:P
Som sagt, man viser jo selvfølgelig ikke at man dør hele tiden.Hvor får du dette fra?

Det er jo åpenbart at vi liker forskjellige typer montager, og det er greit, men jeg sier ikke noe annet enn min mening. At andre folk ikke liker mine meninger, og vil diskutere huden av seg for å beskytte sin egen er greit for meg, da ingen trenger å vinne en slik diskusjon.

Lenke til kommentar
Du slår, bruker active på sniper, bruker lancer og du kaller deg proff?! Hah! du er bare feig du! Du er ikke proff med en gang du klarer å skyte headshot...

Hvorfor griner alle over ACTIVE RELOADES???? Hva faen? Er jo en del av spillet, og alle kan jo gjøre det, så er jo ikke feigt. (?)

Må si jeg synes emnetittelen var litt.. Ja. Finner ikke ordet engang. OVERLEGEN kanskje?

Lenke til kommentar

Enig med deg Eriqo.

Klaging på Lancer, Active Reloads og å slå med Sniper osv er bare patetisk.

Det er en del av spillet, hadde det vært en feil ville Epic ha fikset det.

Er det en Sniper foran deg så må du gå utifra at han har Active.

Da hjelper det ikke å løpe rett mot han for så å klage "Fy faen, helvette, active-hore".

Samme gjelder om du ser noen med lancer eller lignende. Fungerer ikke det du gjør, SÅ FINN PÅ NOE ANNET! Om du f.eks slipper en kar med pistol inntil deg slik at han kan slå deg ned er det enten din egen feil ellers så har han fortjent det ved å gjemme seg.

Lenke til kommentar
Enig med deg Eriqo.

Klaging på Lancer, Active Reloads og å slå med Sniper osv er bare patetisk.

Det er en del av spillet, hadde det vært en feil ville Epic ha fikset det.

Er det en Sniper foran deg så må du gå utifra at han har Active.

Da hjelper det ikke å løpe rett mot han for så å klage "Fy faen, helvette, active-hore".

Samme gjelder om du ser noen med lancer eller lignende. Fungerer ikke det du gjør, SÅ FINN PÅ NOE ANNET! Om du f.eks slipper en kar med pistol inntil deg slik at han kan slå deg ned er det enten din egen feil ellers så har han fortjent det ved å gjemme seg.

Poenget mitt var at alle kan slå. Alle kan bruke lancer og alle kan bruke active realode. Derfor mener jeg at det ikke er skills.

Lenke til kommentar

Det er ikke feigt, det er en del av spillet. Alle konkurrerer på samme premisser, alle kan utnytte de forskjellige fordelene med våpnene, derfor er det ikke feigt. Det er survival of the fittest.

Men det du mener med at å downe folk med Active Reloaded Sniper osv, at det ikke er særlig "proft", det kan jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...