Gå til innhold

Se en norsk proff GEARS OF WAR spiller i action


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa i mitt første innlegg:

 

Skal man først kalle seg proff bør man også vise det i slike montager.

Ingenting av det jeg ser her minner meg om en proff spiller.

 

- Videoen er filmet av skjermen, ikke tatt opp.

- Det er kun en samling av kills, ingenting sammenhengende.

 

En proff spiller ville kunnet lage montager hvor de viser flere runder hvor hele det andre laget må møte døden. Har sett et par slike montager, men ikke som ScorpionFury har laget, og de er mye mer imponerende, og virker mye mer profesjonelle enn et knippe random kills. Det er dette vi som "hyler og klager" reagerer på.

 

Når man kaller seg proff er det kanskje en ide å vise det utenom tall og statistik og heller gjennom, tja, kanskje gjennom nettopp sine egne montager?

Lenke til kommentar

Jeg snakker om inntrykket filmen gir.

Jeg vet at ScorpionFury er en god spiller, men filmen hans representerer ikke det overhodet, og det er det vi reagerer på. Slike filmer viser ikke skills, og skal man kalle seg proff bør man jo klare å vise det. At videoen er filmet av skjermen drar jo også ned intrykket over filmen generelt.

 

Folk må forstå at det ikke er ScorpronFury vi rakker ned på, som noen kaller det. Det er videoene hans. De reflekterer jo ikke noe profesjonelt. Enkelte tror visst at vi driter i munnen på ScorpionFury bare for å være jævlige, det gjør vi ikke.

Lenke til kommentar

Igjen: Det er ikke HAN jeg klager på, gutten er jo god!

 

Det er videoene hans jeg ikke liker, og jeg kan si det så høyt jeg vil, og så mange ganger jeg vil. På samme måte kan du fordømme meg og kalle meg en drittsekk hvis jeg ikke ser helt det store i videoene hans.

 

Hadde han tatt til seg kritikken som finnes i denne tråden nå kontra å stikke av så tør jeg banna på at videoene hans hadde straks blitt mye bedre. Men neida, dere ser jo bare det dere vil, og det er en sint gjeng som ikke er annet enn sjalu og fulle av misunnelse.

 

Det er ikke jeg og "mine" som skal skjerpe oss, det er dere og deres fordommer.

Lenke til kommentar

He he he jeg må bare le litt her jeg sitter, denne tråden her går bare fram og tilbake uansett hva man sier :p Jeg vil bare avklare et par ting før det er på tide å avslutte denne tråden her for godt ;) For det første så er ikke jeg så veldig fan av å lage sånne typer montager som dere prater om, jeg synes de type montagene er rett og slett dø kjedelige og se på for å ikke snakke om å lage,det finnes tusenvis av de type montagene på youtube derfor prøver jeg å lage noe som er litt anderledes.Jeg er ikke enig med det du sier heller, at du ser så veldig mye mere skills i de type videoene enn de jeg lager, la oss si du filmer en hel kamp mot en haug med ukjente idioter som du griser dritten ut av, du redigerer litt og legger på noe random pop/rock musikk for at det skal se og høres kult ut så legger du ut videoen på youtube, er det så veldig stor forskjell fra det jeg gjør? eneste forskjellen er at jeg bruker litt tid på filmen, jeg tar meg tid til å redigere,bruker litt tid på å finne riktig låtvalg, velger ut de kuleste og beste killsa som nettop viser fram det jeg har av skills. Hadde ikke det vært litt i bakvendtland og vise fram en montage der du bare dauer hele tiden? :p selvfølgelig blir jeg eid skikkelig noen ganger jeg også;) alle har sine dårlige dager:P

Når det gjelder kvaliteten på filmene mine så har jeg faktisk pinnacle studio og capture card jeg også;)og det er to grunner til at jeg velger å bruke webcam når jeg filmer, det ene er at wmv filer tar mye mindre plass enn når man bruker ccard, det andre er at jeg spiller på en HDtv med komponent kabler, hvis det er noen som vet om noe HD capture card til komponent kabler som ikke koster en million så send meg en link;)

Det var en som snakka om GoN (Ghost Of Norway) her? jeg var en av de første som var med der forresten;)

 

skal vi si at denne tråden er død nå :)

post-157367-1221238851_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...