Gå til innhold

Se en norsk proff GEARS OF WAR spiller i action

Anbefalte innlegg

Rank: 1244 av 2.5 mill spillere på Warzone, dette er ikke ment som noen skryte videoer og jeg prøver heller ikke å få meg selv til å se ut som en gears of war gud eller noe sånn men tenkte det var intressant for dere å se hvordan en som har spillt gears of war nesten hver dag siden spillet ble sluppet ut spiller.

Her er 2 gears filmer lagt ut på youtube som jeg har lagd >>>

er alltid OFF HOST

http://www.youtube.com/watch?v=bj8xiJeNmzU

http://www.youtube.com/watch?v=U9ZIOf4azuU

hope you enjoy :)

Endret av SCORPIONFURY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han sa i posten at han alltid er off host så hva klager du over?

Innlegget er endret av SCORPIONFURY: I dag, 21:41

^^

Dette spillet har så stor figur og store våpen som du styre som gjør at hvert skudd er kritisk i forhold til hit counten. Er jo spill hvor du joiner og hoster som har samme problem, men i dette spillet hvor allt er så nærme og stort så er det en stor fordel å være host, da skudda faktisk treffer med en gang.

Selv om du er god i det spillet her å joiner amerikanske servere om natta så skal du nok oppleve at allt ikke går så smooth.

Fy faen å irriterende det er.

Lenke til kommentar

stillig! gears e et konge spill. Er selv en halo spiller men har mer eller mindre gått over til gears i det siste, men er nok en "noob" med ranking rundt 130 000 i warzone :ph34r:

Endret av 3000
Lenke til kommentar

1. Det ryker skryte-røyk av tråden, og ingen røyk uten flamme.

(Jeg vet noen forumnerder vil komme å si at det kan være røyk uten flamme, men det DRITER jeg i)

2. Montages sier ikke en dritt om hvor god du er, da de kun har med de heldigste/peneste skuddene dine.

3. Kunne laget en like stilig Montage i ett hvilket som helst spill etter noen timer med spilling.

4. Du skryter ikke, men du kaller deg selv en proff, sier det er Off Host og nevner en Rank du tydeligvis vil vise frem ... jada.

Hadde jeg laget en montasje i Gears med alle mine headshots og oWned øyeblikk hadde det blitt en film på flere hundre timer (fakta). Og det ville ikke hatt en dritt med dyktighet å gjøre, ettersom alle killene er bare klippet sammen fra flere timer med spilling.

Skal man lage denne typer filmer, så vær nå for pokker meg mann nok til ikke å skryte på seg masse ved å bare vise Headshots og Chainsaw kills, men vis hele matcher hvor man tar hele det andre laget gang på gang.

Har spilt umenneskelig mye Gears selv, men for guds skyld, ikke tro du er god bare fordi du har en fin Rank og kan ta ett headshot hver runde.

My 544 Cents :)

Lenke til kommentar

Dette var da ikke spesielt imponerende. Kan ha noe med navnet på tråden å gjøre, følte liksom ikke at du levde helt opp ..

SuperProTip: Kjøp deg et capcard hvis du skal lage montages. Blir så amatøraktig når du bare filmer TVen din.

Btw, låta var überklisjé.

Lenke til kommentar
Hvilken musikk blir spilt i videoen?

Carl Orff - O Fortuna fra Carmina Burana. Knall sang som dessverre har blitt ihjelspilt pga videoar som denne her.

Mest kjent fra The Omen.. Ellers var det vel Kenji Kawai - Making of Cyborg på den andre videoen.. En klassiker fra Ghost in the Shell..

Selve spilldiskusjonen skal jeg som ûberamatør på Gears overlate til "proffene".

Lenke til kommentar
1. Det ryker skryte-røyk av tråden, og ingen røyk uten flamme.

(Jeg vet noen forumnerder vil komme å si at det kan være røyk uten flamme, men det DRITER jeg i)

1. Som sagt disse videoene er ikke ment som noen skryte videoer, jeg lager sånne filmer som dette nettop pga et jeg liker å lage dem, og jeg lager dem for å underholde gears of war fans.Har drivi på med denne type filmer som det her i mange mange år. Ja jeg velger å kalle meg en proff gears of war spiller fordi jeg vet jeg hevder meg på verdensbasis, har spilt dette spillet vannvittig mye og jeg føler jeg har rett til å kalle meg selv en proff gears spiller med tanke på hvor mye tid jeg har ofra for å komme på det stadiet jeg er nå. Kall meg hva du vil men jeg er ikke noe skrytepave.

2. Montages sier ikke en dritt om hvor god du er, da de kun har med de heldigste/peneste skuddene dine.

2. Som jeg har nevnt, jeg lager ikke disse filmene for å vise hvor god jeg er, jeg lager dem først å fremst for å underholde og fordet jeg digger å lage dem, når det er sagt så er jeg ikke helt enig med det utsangnet ditt, når jeg ser en gearsmontage på youtube så kan jeg se med en gang om han er god eller dårlig.

3. Kunne laget en like stilig Montage i ett hvilket som helst spill etter noen timer med spilling.

3.Det tviler jeg ikke på ;) bare å sette i gang, jeg digger gears montages så håper du lager noen i nærmere fremtid.

4. Du skryter ikke, men du kaller deg selv en proff, sier det er Off Host og nevner en Rank du tydeligvis vil vise frem ... jada.

4. Ser ut som det er noen folk her som reagerer noe veldig i og med at jeg tok meg den friheten i å kalle meg selv en proff og at jeg viser fram rankingen min og sier jeg er off host. Ettersom jeg har spillt dette spillet dag inn og dag ut nesten hver dag siden det ble sluppet ut og i og med at jeg vet hvor jeg står hen så velger jeg å kalle meg en proff gears spiller, hvis det er noen som føler seg støtt pga det så beklager jeg på det sterkeste.Grunnen til at jeg sier jeg er off host har mere med prinsipp og gjøre,jeg hater nemlig når folk sier jeg er host når jeg absolutt aldri hoster, eneste gangene jeg har hosta er på starten når spillet kom ut for å få den achivementen.

5. Hadde jeg laget en montasje i Gears med alle mine headshots og oWned øyeblikk hadde det blitt en film på flere hundre timer (fakta). Og det ville ikke hatt en dritt med dyktighet å gjøre, ettersom alle killene er bare klippet sammen fra flere timer med spilling.

5.Det ryker skryte-røyk av disse ordene, og ingen røyk uten flamme, eller hva mener du? :)

6.Skal man lage denne typer filmer, så vær nå for pokker meg mann nok til ikke å skryte på seg masse ved å bare vise Headshots og Chainsaw kills, men vis hele matcher hvor man tar hele det andre laget gang på gang.

6.Skal man lage denne type filmer??? ikke prøv å lær meg hvordan jeg skal lage mine filmer er du snill. Jeg kunne godt ha lagd en sånn film du beskriver der men spørsmålet er hvor bra hadde det sett ut på film som skal gå i takt med musikken? jeg kan garantere deg at det hadde ikke sett bra ut, det hadde blitt for mye "dødtid" i filmen.En ting jeg synes var litt rart er hvorfor i all verden du nevner chainsaw kills når jeg kun har et eneste chainsaw kill i løpet av begge filmene mine? fikk chainsaw achivementen her for litt siden forresten og jeg har snart 28.000 kills.

Har spilt umenneskelig mye Gears selv, men for guds skyld, ikke tro du er god bare fordi du har en fin Rank og kan ta ett headshot hver runde.

Jeg tror ikke jeg er god og i tilfelle du ikke visste det så er tro noe man gjør i kirka og jeg går aldri i kirka ;)

My 544 Cents :)

MVH

SCORPIONFURY

Lenke til kommentar
Det jeg legger i ordet "proff", er en som lever av å gjøre det han er proff i.

Blir for dumt å kalle seg proff GeOW gamer bare fordi du har spilt det helt siden release

Det jeg legger i ordet proff er en som dedikerer mange timer av livet sitt på noe man virkelig brenner for, har ikke noe med økonomi å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Det jeg legger i ordet proff er en som dedikerer mange timer av livet sitt på noe man virkelig brenner for, har ikke noe med økonomi å gjøre i det hele tatt.

Jo, det har det.

Er du en pro gamer tjener du spenn, om ikke lever av det.

Lenke til kommentar

Jo, det har det.

Er du en pro gamer tjener du spenn, om ikke lever av det.

Du har rett og jeg har feil, kanskje jeg burdet ha skrivd "se en god GEARS OF WAR spiller i action i stedet" eller se en flink gears of war spiller i action. I mine ører høres det helt feil ut derfor valgte jeg ordet proff :) dette er mitt siste innlegg på denne siten, er alt for mange negative og pirkete mennesker her, jeg ville først og fremst vise fram filmene mine til de som liker gears of war og vise fram skillsa mine. Til dere som ser på meg som deres nye "nemesis".Ja jeg snakker til deg som ikke tåler at det finnes en større fisk, men tro meg det gjør det alltid. Dere møter meg sikkert ute i gears verden en dag så kan dere teste dere mot en som spiser små noobebarn til frokost :D

Endret av SCORPIONFURY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...