jig9 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg leter litt etter oppskrifter på mat som er veldig god, samtidlig som den er sunn. Må innrømme at usunn mat ofte er best. Er det noen som har oppskrifter, linker til sider med oppskrifter eller enkle forslag? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 www.matprat.no www.matogdrikke.no www.matsiden.no www.aperitif.no Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Klassisk deffemat er jo Fullkorns ris, kyllingfilet stekt brokkoli, og noen få maiskolber for smakens skyld.. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kyllingfilet, svinestrimler, biff, sunne greier, spørs bare hvilket tilbehør du har For min del holder det med litt ris og litt saus Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kyllingfilet, svinestrimler, biff, sunne greier, spørs bare hvilket tilbehør du har For min del holder det med litt ris og litt saus saus er fyfy bytt heller det ut med litt lett rømme eller kesam. ikke like godt, men slipper ihvertfall at det er tørt som sahara... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kyllingfilet, svinestrimler, biff, sunne greier, spørs bare hvilket tilbehør du har For min del holder det med litt ris og litt saus saus er fyfy bytt heller det ut med litt lett rømme eller kesam. ikke like godt, men slipper ihvertfall at det er tørt som sahara... Litt saus skader som regel ikke, finnes lavkalorialternativer til mange sauser Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Forslag til god lavkalorisaus mottas med takk. Kjører middager med kyllingfilet, grønnsaker, og 100g uncle bens szechuan saus nå. Blir vel noe over 100kcal bare på sausen.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 http://gammel.viover60.no/helse/art.01/saus.html kan de over 60 spise det kan vel vi også ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå