Eriksjon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kjøpte en sånn Asus GeForce 8600GT for en stund siden nå... Har ikke sjekket temperaturen på den på en stund. Plutselig, i dag, sjekket jeg det. Den er på 64 grader, noe jeg tror ikke er så veldig bra. Hehe. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336043 Noen ideer om hva jeg kan gjøre, evt hvaslags kjøling som passer best? Tror jeg har kjøleribber for øyeblikket. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke en unormal temperatur det nei. Er når det nærmer seg 80-90 at man burde finne på noe. Dette Idle da. Eventuelt så kan du jo sette en vifte til å blåse på skjermkortet? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tviler på at det er noen unormal temp på et passivt kjølt kort. Om du er bekymret, sett en vifte til å blåse over kjøleribben. Er noe som heter garanti, om kortet tar kvelden får du et nytt. Ikke noe å bekymre seg for før en ser grafikkfeil i spill. Lenke til kommentar
Eriksjon Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Bilene på Counter-Strike: Source glinser sølv. teller det som en grafikkfeil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå