Dotten Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Av nyere filmer vil jeg varmt anbefale Once. Også Atonement kan fungere. Skrevet mer om de begge her og her. Lykke til med daten Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg mener nå at High Fidelity i størst grad er myntet på menn, jeg da. Min opplevelse (det gjelder kanskje bare min omgangskrets) er at jenter flest bare tillegger seg grunnleggende informasjon om ting og diskuterer deretter. Unntak finnes det selvfølgelig. Jeg har alltid sett på High Fidelity og Office Space som de filmene som virkelig tar den ekte mannskulturen på kornet. Men at medlemmer av begge kjønn kan like High Fidelity er det ingen tvil om. Hvem filmen er myntet til og hvem den appelerer til er vidt forskjellige ting. Jenter har mer interesse av å prøve å forstå mannskulteren enn menn (enten vet vi det allerede eller så bryr vi oss ikke om det), spesielt i tilfellet High Fidelity. I min omgangskrets er det uten tvil jenten som liker denne filmen best. Kan heller ikke si at jeg har møtt en eneste kvinne som ikke liker filmen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan heller ikke si at jeg har møtt en eneste kvinne som ikke liker filmen.Second. Ellers må Forest Gump anbefales. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan anbefale Så som i himmelen. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lost in Translation, kanskje? Koselig film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 City Of Angels 100% Jentefilm som ikke kan slå feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå