Gå til innhold

Hvilke er de mest kjente partyplassene i syden?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurer på å dra til syden i sommer, med noen venner, også vil vi til en plass der det er skikkelig bra party. Vet om Ibiza, Kos, Magaluf og Aya Napa, men er det noen som har tips til andre plasser? Hva synes dere eventuelt om de plassene jeg har nevnt, dersom dere har vært der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom dere er interesserte i å oppleve litt mer en bare fest og fyll, kan jo det spanske fastlandet være noe? Riktignok er det ingen norske charterselskaper som arrangerer turer ned dit, men om dere har noen bekjente dere kan leie en leilighet eller noe av, kan dere få en ganske billig ferie, med mye morro.

Lenke til kommentar

Vært mange steder.. Likte aiya napa best! Veldig bra standard på alle hotella i forhold til alle andre steder jeg har vært på.. Masse utflukter, spøkelsesbyen, pirat grotter, blue lagune, sexcruise osv.. Masse kult og gjøre på den øya der. Det er det første stedet jeg og dama har vært som vi kunne tenkt oss tilbake til..

Kos syntes jeg ble kjedelig og jeg likte meg ikke der.. Etter 2 uker har du sett og gjort alt 2 ganger.

Ibiza var greit, men fikk nok av speeda folk og skumparties.

Skal dere på "knarke-tur" så ikke dra til noe greske greier.. Veldig strenge lover..

Skal dere på billig tur så dra til playa de lingles på gran canaria en uke. Er helt greit det også. Bra med liv og billig tur. Ikke noe problem og få festa fra seg...

Neste turen min blir til mexico under "springbreak".. All inclusive hotell(husker ikke hvor) og alt.. Det koster vanvittige 19 000 pr snute så håper det er verdt det. Blir vel 2 uforglemmelige uker... Lurer på om de her tequila på dispenser??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan kan man bli lei av skumparties?

Skal selv til ibiza nå til sommeren og gleder meg som en unge. Noen som har noen erfaringer å dele fa Ibiza?

Ibiza er vel den øye jeg kan uttale meg mest om av de øyene jeg har besøkt.

Var der sist i 2006 å spilte på Pacha som også er et av de beste utestedet etter min mening.

På Ibiza finner du de største paryene og skuffer på ingen måte om dette er grunnen til at du drar ditt.

På en annen side, det er en ting som taler i mot Ibiza: Det er dyrt!

Inngangs prisen på utesteder kan fort bli 500,-

Men kjøp billett på forrhånd eller skaff deg et pass som du mest sansynlig blir tilbud på stranden tidligere på dagen av noen spreke babes, da slipper du unna med noen hundre.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Skal selv til ibiza nå til sommeren og gleder meg som en unge. Noen som har noen erfaringer å dele fa Ibiza?

Var der sist i 2006 å spilte på Pacha som også er et av de beste utestedet etter min mening.

På Ibiza finner du de største paryene og skuffer på ingen måte om dette er grunnen til at du drar ditt.

Men kjøp billett på forrhånd eller skaff deg et pass som du mest sansynlig blir tilbud på stranden tidligere på dagen av noen spreke babes, da slipper du unna med noen hundre.

Kjøpte du billetter på forhånd på nettet eller kjøpte du det bare rett på stranda? Har hørt at det fort blir utsolgt. Om du kjøpte billetter på nettet, hvilken nettside var det?

Kjøpte du billetter på forhånd på nettet eller kjøpte du det bare rett på stranda? Har hørt at det fort blir utsolgt. Om du kjøpte billetter på nettet, hvilken nettside var det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...