jig9 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dette er et spørsmål både til gutter og jenter, både de som er single og har fast følge. Skriv gjerne om dere for eksempel er gutt - singel osv. Når dere er ute på byen, synes dere da at det er trivelig å snakke med personer dere ikke kjenner, eller synes dere bare det er irriterende å snakke med nye folk, og ønsker ikke bli kjent med nye folk på byen? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nå er ikke jeg så jævli mye ute på byen at det gjør noe men, har ikke fylt 18 ennå. Men på fester og sånn så har jeg ikke noe imot å snakke med folk jeg ikke kjenner fra før, synes det er greit å få nye venner jeg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg syntes alltid det er kjekt å bli kjent med nye folk. Men vist det er med gutter og jeg får en følelse av at de gjerne er ute etter mer enn bare en samtale så må jeg bare si pent at jeg er opptatt og finne på noe annet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Joda, liker å snakke med fremmede på byen. Er vel en av grunnene til at man går ut. Men av en eller annen grunn er det helt umulig for meg å komme i kontakt med andre gutter. Sier jeg hei så tror de enten at jeg prøver å lage bråk eller ta damen deres. Kan være jeg henger feile steder eller at det bare er noe helt forferdelig truende med meg...på 1,75m. Jenter er det ingen problem å komme i kontakt med. Hilsen gutt som har dame. Edit: Jeg syntes alltid det er kjekt å bli kjent med nye folk. Men vist det er med gutter og jeg får en følelse av at de gjerne er ute etter mer enn bare en samtale så må jeg bare si pent at jeg er opptatt og finne på noe annet. Syns jenter litt for ofte tror gutter er ute etter noe mer enn å bare snakke. Men dette gjelder heldigvis som oftest bare jenter med litt for mye brunkrem, litt for blondt hår og en litt for liten rosa topp. Endret 30. mars 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg prater gjerne med fremmende på byen. Er bare gøy å prate med andre. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg prater gjerne med fremmede som klarer å føre en interessant samtale. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg prater gjerne med fremmede som klarer å føre en interessant samtale. +1 på den, hvis det kommer en drita fyr/kjerring bort til meg som så vidt greier å gå så sniker jeg meg bort i løpet av sekunder. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ser ikke poenget med å gå på byen/fest om du ikke tåler å ha en samtale med en person du ikke kjenner fra før Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ser ikke poenget med å gå på byen/fest om du ikke tåler å ha en samtale med en person du ikke kjenner fra før Mange drar vel bare for å danse, drekke og ha det gøy med venner, men jeg er ganske så enig med deg. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har virkelig ikke noe problemer å snakke med noen fremmede noen sted, så lenge de er med å snakke og ikke dreper samtalen, for da gidder jeg ikke prøve en gang... Sånn typisk eksempel jeg har på akkurat det var, når jeg, dama, bestevenninen hennes og typen hans vare ute, mens jentene forsvant ble jeg stående igjen med typen til ho andre, og tenkte jeg kunne slå av en prat.. Det jeg visste om at han var egentlig at han bare hadde kjøpt ny bil. SÅ jeg spurte litt innledningsvis: Hvorfor kjøpte du denne bilen da? Svaret jeg får er :"billig..." mens han stirrer i veggen. Sånne gidder jeg ikke engang prøve på lengre:P Men ingenting er hyggeligere en å snakke med folk som faktisk snakker tilbake, uansett om det er kjent eller ukjent. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Alltid gøy med nye mennesker, som sagt bare de ikke er så drita at de tror jeg er jente. Edit: ja, jeg er gutt, og nei jeg ligner ikke litt på en jente en gang. Endret 1. april 2008 av QBab Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Når dere er ute på byen, synes dere da at det er trivelig å snakke med personer dere ikke kjenner, eller synes dere bare det er irriterende å snakke med nye folk, og ønsker ikke bli kjent med nye folk på byen? Dette spørsmålet må vel settes i lys av hvor meget man har drukket? Alt og alle er gøy når glassene er tomme... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg prater gjerne med fremmede som klarer å føre en interessant samtale. Slenger meg på denne. Klarer ikke å høre kjendissladder, eller det siste 'spennende' som har skjedd i Gossip Girl o.l Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Gutt singel(men spiller ingen rolle, innstillingen er lik uansett sivilstatus) Jeg prater vel med minst 2-3 fremmede hver gang jeg er ute, og syns det er knall. Særlig om de er utenbys- eller utenlands-fra. Nå på lørdag snakket jeg med en dansk snekker som viste seg å være engelskmann Vilkårlig om det er jenter eller gutter, om de er interessante å prate med. Minnes f.eks en times diskusjon jeg hadde om pedofili i 04-tida på ei kebabsjappe i kroatia med en 40 år gammel mann Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ^ Hahah, har hatt et par lignende uforglemmelige tilfeller, hvor man bare begynner å slå av den praten med en totalt fremmede, men begge oppfører seg som om de har kjent hverandre hele livet, alt bare flyter så naturlig. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 edru: litt innesnuttet, snakker ikke med randoms på vei til festen etc, men når jeg er der er jeg alltid i gang med sosialisering dull: snakker til alt og alle, kjeften går i ett kjør Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vorspielet er til for å snakke med venner, byen er arena for å bli kjent med nye folk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Well, det ble hvertfall kraftoig bekreftet at jeg prater med fremmede i natt.. Og at jeg er drepende ærlig og spydig. "ÅJ, du hadde HØYT hår! Er du litt sånn wannabe-oslo eller? *tapå* Jøss, det er helt stivt jo! Sett alle elsker mary?" ..Hyggelig o.O Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Om jeg drar på nach med noen jeg kjenner fra før eller møter noen fra nachet igjen senere så var kvelden mislykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå