Sovesofa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Noen som har noen forslag til vekkeklokke sang som jeg kan våkne opp til? er ute etter en eller flere sanger som det er ikke er så langt vorspill på liksom... pleier og våkne opp til Timbaland - Apologize, er grei nok den meen er lei den.. er åpen for alle forslag unntatt Metall da jeg ikke er noe sæærlig fan av det Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Poets of the Fall - Lift Paul Oakenfold - Ready Steady Go Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ingen musikk er deilig å våkne opp til. Den sangen jeg bruker som alarmtone (før var det Blast Corps-remiksen laget av SkyMarshall, nå er det "Wake Up Dead" av Megadeth) gjør at jeg skvetter til og kommer i alarmberedskap dersom den skulle dukke opp i spillelisten. Men litt mer seriøst, jeg ville forsøkt meg på noe klassisk musikk. Krever kanskje litt å finne noe med en litt rask volumkurve, men det er likevel den musikken jeg synes er best å våkne til, om jeg ikke må ta i betraktning at jeg må være sikker på at den faktisk gjør jobben sin. Endret 30. mars 2008 av Dradd Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 hehe, er egnetlig ikke så glad i klassisk heller, det glemte jeg å skrive men takk for tips Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ingen musikk er deilig å våkne opp til. Den sangen jeg bruker som alarmtone (før var det Blast Corps-remiksen laget av SkyMarshall, nå er det "Wake Up Dead" av Megadeth) gjør at jeg skvetter til og kommer i alarmberedskap dersom den skulle dukke opp i spillelisten. Men litt mer seriøst, jeg ville forsøkt meg på noe klassisk musikk. Krever kanskje litt å finne noe med en litt rask volumkurve, men det er likevel den musikken jeg synes er best å våkne til, om jeg ikke må ta i betraktning at jeg må være sikker på at den faktisk gjør jobben sin. Haha, stemmer. Sangen du bruker som "wake up call" blir ødelagt for godt om du hører den igjen. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg bruker Rick Astley - Never Gonna Give You Up. Hater den nok fra før av, så gjør ingenting om den vekker meg. Er jo litt morsomt å bli Rick Roll'd hver morgen og... Men skal du ha noe behagelig å våkne til, kan jeg anbefale Jose Gonzalez - Heartbeats. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg foreskriver South American Getaway av Burt Bacharach, fra soundtracket til Butch Cassidy and the Sundance Kid. Søndag morgen-låta fremfor noen. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 The shins - New slang, myk og god sang som får deg i godt humør når du våkner. Funker veldig bra for min del. Ellers skal man ha en litt brå vekking så kan jeg anbefale Metallica - Fuel eller en mellomting med System Of A Down - Chop Suey. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hmm kan gå for enten en Rick Astley låt ja, eller Huey Lewis & The News - Power Of Love eller Katrina & The Waves - Walking On Sunshine. Du kan umulig ikke komme i god stemning da, selv på morningen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bytter mellom "Damned in Black" av Immortal og "The Black Goddess Rises II" av Cradle. Anbefales; skikkelig effektivt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 blir vekka av Hey There Delilah, fin sang, men blir plagsomt uansett. ER IKKE DIGG å bli vekka på en sånn måte (imo) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har "Magic Mamaliga" fra Borat-filmen. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg våkner til Thomas Dybdahl - A Lovestory. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ayreon - Day 9 Playground Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Denne er fin å våkne opp til! (Uff, jeg hater den!!!) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Pink Floyd - High Hopes Utrolig deilig Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 the Benevento/Russo duo - sunny's song Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå