tadcomp Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 http://www.itavisen.no/images/pic9894.jpeg Dette er vel noe av det styggeste jeg har sett innen mobiltelefon-industrien... Samsung har laget denne, og jeg må nok si at Nokiaen som ble brukt i den originale Matrix er mye stiligere (8110) Men hva synes dere andre? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Psultan har også dratt frrem et bilde av denne tingen. Den ligner litt på en duppe dings fra Star trek eller noe. Stygg som bare juling Lenke til kommentar
levlex Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Minner litt om fremtidsdesignen i de første star wars filmene (som ble laget for 20 år siden) og det burde vel si litt om hvor high tech og kul den ser ut!!! Virker forresten ekstremt upraktisk med det lokket over skjermen! Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Urk!! Ser faktisk ut som et slags type romskip fra star wars, eller noe.. Æsj... Stakkar Neo, eller hva nå han heter... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 og eg så hadde gledet med til filmene da =( Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Lurer på hva designerne hos Samsung tenkte på når de mekket sammen det der.................... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 ekkerart ded går tilhelvette med designerne i dag når noen får frem slikt Lenke til kommentar
levlex Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Den er egentlig ikke bekreftet av Samsung selv, men skulle likt å se dem bekrefte den nå etter den omtalen den har fått!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå