Footy Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) jeg og brodern har tenkt å gå til anskaffelse av Halo 3 og spille Campagne COOP (sånn jeg forstår det så er dette mulig). Vi sitter med 1 stk. 32" men tenkte vi skulle skaffe 1 til så vi får hver vår skjerm. Har aldri gjort dette før, så da spør jeg om dette er mulig og hva vi trenger av utstyr,kabler, splittere mm. for å få dette til å fungere... Det er da snakk om at vi har 1 X-box 360... baare så det er klart... Takk takk Endret 30. mars 2008 av Footy Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så vidt jeg vet så må dere nok gå i innkjøp av en xbox til, og spille vi systemlink... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Seriøst... det er jo ikke vanskelig å legge til, en extra utgang? husker dette ble gjort på konsoller på tv tidlig 90 tall jo Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det ble vel funnet ut at det ikke var verdt kostnadene og ha med en sånn en da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Èn spillkonsoll til å vise det som èn konsoll viser idag, men på to skjermer? Ta en titt på Sonys E3 konferanse i 2005(eller var det 2006?) og tenk på en alternativ virkelighet du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå