iMarius Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Når jeg tar den testen av internettlinje på tv2 sumo, så står det at jeg kan få 1300kbits/sec, men jeg får bare 591kbits/sec.. Jeg sitter på uninet sitt nett, så det kan hende at det er dem som har satt grense? Flere som har samme problem? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, slik var det for meg i går. Det var ikke slik når jeg så noen kamper forrige sesong, så det er mulig de får fikset det snart. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg får 1300 men det hakker noe forferdelig! Har noen fått noe fornuftig svar på hvorfor? Håpløst å følge med live, også om jeg justerer ned kvaliteten. BUUUUUUUUUUUUU! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvorfor kjøpte du kampbillett? 50 kroner mer så får se alle kampene i en måned :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Grunnen til at bildekvaliteten er crap er at uninett ikke har noen egen avtale med tv2sumo (altså at uninett ikke betaler tv2 for bedre hastighet). Derfor får du 600kbps. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 jeg hater tv2 for dette! Betaler jo like mye penger for å få den bedritne 591kbps-kvaliteten. Har ikke særlig mye valg hvis jeg vil se kampene siden jeg ikke kan ha parabol. Noen som gidder lage underskriftskampanje? (ja jeg vet, jeg er for lat) Lenke til kommentar
Sandland Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 lol? det er vel du som har for treigt internett? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 lol? det er vel du som har for treigt internett? Jeg tror ikke du har lest resten av tråden? Jeg har 20mbit, og sumo selv måler linja mi til alt i mellom 6 og 13 mbit, alt etter sumos dagsform... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du får hate Uninet, ikke TV2.. Jer får bra kvalitet, og ikke noe hakking, 1300 i hastighet og bra forhold live.. Jeg har Tele2, og de har avtale med TV2.. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du får hate Uninet, ikke TV2.. Jer får bra kvalitet, og ikke noe hakking, 1300 i hastighet og bra forhold live.. Jeg har Tele2, og de har avtale med TV2.. Hate uninett? Hvorfor i helvete skal leverandørene våre måtte inngå en avtale med TV2? Vi betaler jo allerede mer enn nok for dette! Såååå taperfakter å finne seg i sånne skurkeavtaler som dette... Skal jaggu klage til tv2 hjelper deg...se om moralen står like høyt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå