Montag Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Ny poster for "Outlander". Nå er det vel ikke lenge igjen til Norgespremieren? Endret 15. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lignet på Cruise ved første øyekaast. anyone? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Told you so....flopp film. :!: http://www.dagbladet.no/2009/01/26/kultur/...lander/4543623/ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Told you so....flopp film. :!: http://www.dagbladet.no/2009/01/26/kultur/...lander/4543623/ Hehe, jeg regnet med at nettopp du skulle komme med denne saken. Du har jo vært konsekvent negativ siden jeg frontet denne filmen - snakk om forhåndsdømming. Nå må man huske på at filmen ble gitt meget begrenset pr og distribusjon (kun satt opp på 81 kinoer i USA, og det er som kjent rimelig lite i amerikansk sammenheng). Sjangerpressen og fantasyfans (les f.eks. de talløse positive tilbakemeldinger filmen har fått @ IMDB boards) har gitt filmen tommelen opp, så jeg er fortsatt villig til å gi denne en sjanse. Jeg tenker iallefall se filmen FØR jeg avsier noen dom - noe også du kanskje burde gjøre... Endret 26. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 OFFISIELT NETTSTED er nå lansert. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det der ser jo ut som om det kan bli en aldri så liten kultklassiker med tiden. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 hvorfor lages det kun vikingfilmer med aliens og utenomjordiske ting? Ikke så mange vikingfilmer jeg har sett, men har aldri sett en "realistisk" vikingfilm.. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) hvorfor lages det kun vikingfilmer med aliens og utenomjordiske ting? Ikke så mange vikingfilmer jeg har sett, men har aldri sett en "realistisk" vikingfilm.. Om du skal ha realisme er vel det nærmeste man kommer disse: Hrafninn flýgur samt I skugga hrafnsins. Disse to kan anbefales. Mens vi venter på neste realistiske vikingfilm, får vi krysse fingrene for at "Outlander" i alle fall blir en severdig popcornfilm... Endret 27. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Når kommer filmen ut på kino? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er ikkje filmen spillt inn i Norge? Da er det jo lite intresangt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Når kommer filmen ut på kino? I Norge er det Euforia film som har kinorettighetene, men det er ingen premierinfo ennå på deres hjemmeside... Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er ikkje filmen spillt inn i Norge? Nope, den er spillt inn i Canada. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kom ut i dag, gleder meg til i kveld. ligger vel på rundt 7 på imdb. ikke dårlig, men veldig få votes. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Kom ut i dag, gleder meg til i kveld. ligger vel på rundt 7 på imdb. ikke dårlig, men veldig få votes. Jeg går utfra at det IKKE er kinopremieren vi snakker om? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Outlander flopper visst stygt, men det virket aldri som en film som ville nå ut til massene. Mente likevel å lese at budsjettet var på 200 millioner NOK, så en viss satsing må det ha vært. Kjipt at den bare spilte inn 300 000 i premierehelga da. Husker ikke hvor jeg leste dette, tror kanskje det var nrk.no (orker ikke lete etter kilde). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Outlander flopper visst stygt, men det virket aldri som en film som ville nå ut til massene. Mente likevel å lese at budsjettet var på 200 millioner NOK, så en viss satsing må det ha vært. Kjipt at den bare spilte inn 300 000 i premierehelga da. Husker ikke hvor jeg leste dette, tror kanskje det var nrk.no (orker ikke lete etter kilde). Stod i vg.no linken jeg gav. Er sikkert der du leste det. PS Synes at designet på han rom-mannens drakt og våpen ligner vannvitting på Mass Effect spillet. Endret 27. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Outlander flopper visst stygt, men det virket aldri som en film som ville nå ut til massene. Mente likevel å lese at budsjettet var på 200 millioner NOK, så en viss satsing må det ha vært. Kjipt at den bare spilte inn 300 000 i premierehelga da. Ikke rart at den ikke spilte inn mer med tanke på at den ikke er gitt noe publisitet i USA i forkant samt dumpet i en meget begrenset release (kun 80 kinoer visstnok) på den verste tiden av året. Weinsteingutta, som er rettighetshaverne, har visst aldri vært interessert i å gi denne den sjansen den fortjente. Det var t.o.m. snakk om at de skulle slippe den rett på dvd i USA, men de ble presset til å gi den en limited release på kino. Utfra omtalen @IMDB boards gir nå også piratene denne filmen tommelen opp. Det virker mer og mer som et mysterium hvorfor Weinstein & Co handlet som de gjorde... Endret 27. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kom ut i dag, gleder meg til i kveld. ligger vel på rundt 7 på imdb. ikke dårlig, men veldig få votes. Jeg går utfra at det IKKE er kinopremieren vi snakker om? Visstnok ute på nettet med en crappy release, ja. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Merkelig å bare kaste bort en 200 mill.-film på denne måten, hadde vært interessant å vite hvorfor, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå