eivind107 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hei. noen som vet om en bra innebandy kølle som koster mellom 0-1000 kr, som er lett og zorre med og er lovelig i kamper? er ganske nybegyner har bare spilt i 1 mnd men noen som vet noe plis svar. send gjerne link til side som kan kjøpes fra, og bilde av din kølle. MvH Eivind. Endret 30. mars 2008 av eivind107 Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ville nesten annbefalt å kjøpe én BILLIG zorrokølle og én "vanlig" kølle. Da har du en kølle du kan leke og trikse med, og også ha ulovlig stor "kopp" på og en til "vanlig" innebandy. Er du høy kan det være lurt å kjøpe en lang (ca 100 cm) vanlig kølle, mens en kort zorro-kølle. Det er ofte enklere å zorre med en kort kølle, mens det er bedre å spille med en kølle som passer kroppslengden din. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei. noen som vet om en bra innebandy kølle som koster mellom 0-1000 kr, som er lett og zorre med og er lovelig i kamper? er ganske nybegyner har bare spilt i 1 mnd men noen som vet noe plis svar. send gjerne link til side som kan kjøpes fra, og bilde av din kølle. MvH Eivind. Unihoc har de beste zorrokøllene som noensinne er lagd Unihoc Lenke til kommentar
djemba Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 du har jo også hand of doom fra Karhu som e spesiallaget for zorrofinter. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Alt for mange som skal gjøre zorro forita. Skjønner at mange syntes det er litt små kult, men er egentlig ikke så bra. vis du får deg skikkelig kølle teknikk så kommer du deg mye lengre. Lenke til kommentar
Evo3Hook Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det beste er helt klart og kjøpe den Unihoc kølla du liker best, og sette deretter på Evo 3 Hook. Det har jeg nå, og har hatt på bladet i nå snart tre timer, og jeg zorrer som bare det! Jeg har en Unihoc Vulcano Curve 3,0 Drit digg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2WM5Wj Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 jeg selger en zorrokølle nå, det er unihoc evo2 skaft med det oransje evo 3 hook bladet på. jeg har byttet grep for noen måneder siden, hvitt. den er 96 cm. lang og har 2.9 i flex Lenke til kommentar
Binary Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Evo2 hook og evo3 hook er ikke godkjent for matchspill, bare fyi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2WM5Wj Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Evo2 hook og evo3 hook er ikke godkjent for matchspill, bare fyi. ehhh... det er godkjent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå