RogueAlien Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Finnes det kinoer i norge for filminteresserte? Da tenker jeg på små kinoer som viser både gamle restaurerte filmer men også nye filmer som ikke blir vist på de vanlige kinoene? Jeg er spesielt interessert i å se de gamle Star Wars filmene på kino i sine remasterede versjoner da jeg aldri har hatt gleden av det. Men også mange andre filmer hovedsakelig av sci/fi, horror og fantasy sjangerne. Nå bor jeg ikke i verdens største by og her har vi bare en kino. Der er det bare de samme filmene som vises overalt på andre kinoer. Men kanskje i Oslo eller en av de andre store byene? Endret 30. mars 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 http://www.filmklubb.no/index.php?s=nfk&am...filmklubb_liste Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Er det noen av disse som har en egen kino som man kan gå på for betaling eller må man være medlem i klubben? Og er det bare klubber som viser gamle sære dramaer etc.? Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Cinemateket på Filmens Hus i Oslo. Du trenger ikke være medlem for å se film der, selv om billetten blir litt billigere om du er det. De viser de aller fleste typer film. Jeg har sett mye rart der, og mye veldig bra. Cinemateket har 2 kinosaler. CINEMATEKET Billetter kr. 45,- (medlemmer) / kr. 75,- (billett + prøve-medlemskap). Cinemateket Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gamle Rosendal kino i Trondheim viser også litt spesielle filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå