Espen F Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hei. et lite spørsmål. Hvis jeg uploader en midi-sang til hjemmesideområdet mitt.. kan jeg da gå dit ved hjelp av wap og hente den til min mobil? dvs at jeg bruker direkte url for å komme dit? Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jepp. Har gjort dette selv med hell. Dog har jeg nå 4 MIDI-filer på min telefon som ikke kan spilles av på Nokia 3510 . Disse tar opp meget mye minne. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne dem? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Heya! Er nok litt mere som må til der... Tror ikke hjemmeområdet supporterer filformatene som må brukes i tillegg ,WML filer... Det du kan gjøre er som meg, Sette opp en egen Server, f.eks IIS med WML templates... sjekk: Http://bcw.no-ip.com/wap Forresten, hvor er ditt hjemmeområdet... Trenger flere Midi filer å laste opp... Blir en billig løsning på å hente Polyfoniske ringelyder... Hjemmesiden min er : Http://bcw.no-ip.com Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jepp. Har gjort dette selv med hell. Dog har jeg nå 4 MIDI-filer på min telefon som ikke kan spilles av på Nokia 3510 . Disse tar opp meget mye minne. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne dem? Prøv å last ned Midi'ene fra min Wap server som står på en ADSL linje, de funker hos deg... http://bcw.no-ip.com/wap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå