Comprade Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ny video ute nå! Episode 7: Girls Se filmen hos Youtube [b]Episode 7: Girls[/b] [youtube]hH2yjZAoWRg[/youtube] EDIT: Fy faen, den episoden var så utrolig bra! :!: Endret 4. april 2008 av Comprade Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Må si at "Girls" ikke var så bra, men han fikk de fleste tipsene fra fansen så kanskje derfor den ikke er den beste episoden. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Likte den nye godt, virka kanskje en smule overprodusert og ivrig etter å blidgjøre fansen dog. Håper det kommer en episode hvor PS3 har en sentral rolle snart. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 PS3 hadde en sentral rolle i en annen av DigitalPh33r sine filmer. Lenke til kommentar
MILFshake Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 "MAI ROFLKNIEF GOEZ SLIEC SLIEC SLIEC SLIEC SLIEC" :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Episode 8, 9, 10 og 11 er ute btw. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Heh, hadde fullstendig glemt denne tråden jeg, og serien og forsåvidt. Sjekka for ikke så lenge siden, og da hadde jeg gått glipp av tre episoder allerede =P Og angående ROFL-knifen: Kan ikke huske at jeg har ledd så hardt og så lenge i denne seriens historie :!: Lenke til kommentar
virulence Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Heh, hadde fullstendig glemt denne tråden jeg Samme her! Skal oppdatere førsteposten. Hva synes folk om Todd & Travis(og deres eventuelle skjebne) egentlig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Eg ler så allvorlig mye av denne serien her. Heilt vill humor egentlig. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, de siste episodene var virkelig gode. Og den "roflknifen som går slice slice slice"-sitaten har blitt en noenlunde legendarisk sitat. Og når det kommer til Todd og Travis så synes jeg de kan godt bli drept. De ødela mye av "sjarmen" som Master Chief, Arbiter og Cortana så lett fikk frem. Og visste dere at Arby and The Chief: The Movie er i produksjon? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Og visste dere at Arby and The Chief: The Movie er i produksjon? Den er faktisk ute nå, men vanskelig å se den pga svært stor belastning. Machinima.com sine sider er umulige å komme inn på, og på Youtube stopper den etter en liten stund. La til link i førsteposten dog. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tok jo fullstendig av den filmen der Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er som jeg sa til en kompis, eller en fellow-geek: Dette burde ikke være morsomt! Var så utrolig skeptisk når jeg hørte om dette og skulle se en episode med disse teite dukkene... Fakta er at det er hysterisk morsomt, uten at jeg klarer å sette fingern på hvorfor. Chief er jo best da De to nye folka kan godt dø for min del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Akkurat. Det faktum at man sitter og ler av Microsoft Sam, som var så utrolig morsomt når man var 7 år, samt disse dukkene. Vel det også er jo i og for seg komisk. Det at store deler er subbet med 1337-speak gjør greie mye for min del, det blir bare så morsomt når det i tilleg er satt ord på det Endret 27. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Veldig morsom serie jeg liker spesielt den episoden der chief har lagd ny bane i forge og har satt alle kjøretyene i en boks så ingen får brukt dem. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Feil. Endret 8. juni 2008 av Invader Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) l33tspeaken er helt fantastisk til tider! "sad-face", "ROFL" og "lollolooolololollolololololololllllloooooollollolololololol" tar helt av Endret 10. juni 2008 av Laland Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Bare meg som synes det er utrolig koselig å se på denne serien? Jeg misunner Cheif og gjengen som bare kan sitte inne hos Jon bekymringsløst å spille Xbox360 og sitte på Pcen hele dagen. Like dog ikke filmen så veldig godt den var morsomt og alt men det ødela litt å bringe ekte mennesker inn i serien. Spesielt når Cheif møtte han fyren i garasjen for først gang ble nesten litt latterlig dårlig. Jeg hadde liksom sett for meg at serien skulle være noe lignende som Toy's storys der figurene ikke virket ekte for mennesker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Slutten på filmen er noe av det mest klassiske jeg har vært borti i denne type serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå