Gå til innhold

Arby 'n the Chief - morsom serie!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ja, de siste episodene var virkelig gode. Og den "roflknifen som går slice slice slice"-sitaten har blitt en noenlunde legendarisk sitat. Og når det kommer til Todd og Travis så synes jeg de kan godt bli drept. De ødela mye av "sjarmen" som Master Chief, Arbiter og Cortana så lett fikk frem.

 

Og visste dere at Arby and The Chief: The Movie er i produksjon?

Lenke til kommentar
Og visste dere at Arby and The Chief: The Movie er i produksjon?

 

Den er faktisk ute nå, men vanskelig å se den pga svært stor belastning. Machinima.com sine sider er umulige å komme inn på, og på Youtube stopper den etter en liten stund. La til link i førsteposten dog.

Lenke til kommentar

Det er som jeg sa til en kompis, eller en fellow-geek: Dette burde ikke være morsomt! Var så utrolig skeptisk når jeg hørte om dette og skulle se en episode med disse teite dukkene...

Fakta er at det er hysterisk morsomt, uten at jeg klarer å sette fingern på hvorfor.

 

Chief er jo best da ;)

 

De to nye folka kan godt dø for min del.

Lenke til kommentar

Akkurat.

 

Det faktum at man sitter og ler av Microsoft Sam, som var så utrolig morsomt når man var 7 år, samt disse dukkene. Vel det også er jo i og for seg komisk.

 

Det at store deler er subbet med 1337-speak gjør greie mye for min del, det blir bare så morsomt når det i tilleg er satt ord på det :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare meg som synes det er utrolig koselig å se på denne serien? Jeg misunner Cheif og gjengen som bare kan sitte inne hos Jon bekymringsløst å spille Xbox360 og sitte på Pcen hele dagen. :tease:

 

Like dog ikke filmen så veldig godt den var morsomt og alt men det ødela litt å bringe ekte mennesker inn i serien. Spesielt når Cheif møtte han fyren i garasjen for først gang ble nesten litt latterlig dårlig. Jeg hadde liksom sett for meg at serien skulle være noe lignende som Toy's storys der figurene ikke virket ekte for mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...