Gå til innhold

Bygge byer og ta over "land"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så såvidt igjennom denne videon, og har bare noen spørsmål for å være helt sikker. Er det sånn at guilder kan bygge byer og krige/ødlegge andre byer igjen? Er det sånn at man må ta over land eller områder, og så beskytte dem? Isåfall, er det mange av disse områdene, for hvis ikke kommer jo bare det som spiller døgnet rundt til å ta over alt å eie spillet ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm virker som man må ha ganske høy status/makt for å gjøre det ja. PÅ en måte er jo det bra fordi det burde kanskje ikke være noe hvem som helst skal kunne gjøre, men alikevel blir det vanskelig å kjempe mot de som kommer til å spille dette døgnet rundt ..

Skrevet

Husk at det er 2 typer byer, den ene typen, Keep er det kun 9 av på hver server, mens Guild Player City kan alle guilds som orker bygge.

Dessuten så kan du ikke miste Battle Keepet over natten uten videre, det er satt opp visse regler for å erobre et keep.

Skrevet (endret)
  Atomics skrev:
Husk at det er 2 typer byer, den ene typen, Keep er det kun 9 av på hver server, mens Guild Player City kan alle guilds som orker bygge.

Dessuten så kan du ikke miste Battle Keepet over natten uten videre, det er satt opp visse regler for å erobre et keep.

Åja så hver guild kan bygge sin by uannsett? Det er jo drit fett!

BTW, litt offtopic men blir Age of conan veldig historie basert eller kan det spilles gjennom flere ganger som som f.eks wow som er "evigvarende"?

Endret av MrLG
Skrevet
  MrLG skrev:
  Atomics skrev:

BTW, litt offtopic men blir Age of conan veldig historie basert eller kan det spilles gjennom flere ganger som som f.eks wow som er "evigvarende"?

alle kan bygge en PvE by, som er instanced. Den kan ikke andre guilder ødelegge.

Tild det siste, det er et MMO. Hva tror du..

Skrevet
  Christeven skrev:
  MrLG skrev:
  Atomics skrev:

alle kan bygge en PvE by, som er instanced. Den kan ikke andre guilder ødelegge.

Tild det siste, det er et MMO. Hva tror du..

Okei. Men etter det jeg har hørt er det veldig mye dra fra A til B i dette spillet, og det er mer delt inn i soner og det er ikke så mye å utforske selv. Man blir stort sett fortalt hvor man skal, og det virker ikke som man kan ta så mange omveier. Altså det virker som du ikke alltid kan gå hvor du vil, og jeg er redd det kanskje kan ødlegge spillet, for hvis man på en måte må gjøre det sammen om igjen er det kanskje ikke like morro.

Dette leste jeg på et annet forumet, her er innlegget:

Vis skjult innhold

Skrevet

Det stemmer for den delen av spillet jeg har spilt hvertfall, som er fra lvl 1-15. Dette dreier seg da mye rundt Tortage som er startområde, så jeg tenkte ikke så mye over det egentlig. Om samme områdestilen fortsetter videre hadde det vært litt kjedelig.

Håper hvertfall Border Kingdoms er store åpne områder hvor man kan boltre seg med PvP.

Skrevet

http://betaleaks.com/forums/showthread.php?t=15

Stor post om det på denne forum tråden. For folk som ikkje vil registrere seg legger eg alt inn i ein spoiler.

Veldig mykje tekst.

Vis skjult innhold

Skrevet

Er nok enig i alt det der, og det har heletiden vært den største bekymringen min. Tror nok ikke det vil være fikset før release, men jeg tror spillet fortsatt kan bli bra. Jeg må rett og slett bare prøve det førstm før jeg bestemmer meg helt.

Skrevet

Hmm ble veldig betenkt nå, virket som om det var mye som var galt. Hadde egentlig tenkt å forhåndsbestille men nå venter jeg nok til anmeldelsene tikker inn. Er de positive så kjøper jeg det nok.

Skrevet

Ble litt bekymret jeg også, men så gikk jeg inn og las tråden og ble noe mer beroliget. Det er en stund siden (og et par patcher siden) den posten.

Skrevet
  Christeven skrev:
sier flere patcher på flere hundre MB i måneden folk noe, spesielt når man som sageman sier leser gammelt sladder..

Vell patcher kan fikse opp mye sikkert, men hvis hele verdenen er bygget opp sånn er det kanskje vanskelig å lage en patch som totalt omgjør spillet. Men er ikke beta tester, så skal ikke si for mye :p

Skrevet

Men kan man patche en heil verden som er potensiellt feildesignet. Om verden er for liten etc så er det jo ikke så mye man kan gjøre med det nå...

Greit nok det å fjerne mobs osv fra veiene, er ikke det som bekymrer meg, men følelsen av at verden er liten og at sonene føles "avkoblede" fra verden.

Er jo ikke i beta selv så vet ikke selv hvordan det er...håper det er bedre enn inntrykket jeg fikk nå.

Skrevet

Det var meget dyster lesning. Det går heller ikke an å gjemme seg bak beta-taggen hele tiden. Hvis det er gammel informasjon (hvor gammel er den) så kan jo endringer ha kommet, men hvor mye kan de egentlig endre på hvordan verdenen er bygd opp?

Skrevet

tja om zooninga er i likhet av Everques 2, så anser jeg ikke det som en irriterende ting egentlig, 10 til 30 sekunder loading mellom områdene overlever folk, om man ikke har tolmodighet til det, vel det er jo opp den enkelte, men personlig bryr jeg meg ikke om at verdenen er delt opp i soner.

om dette faktisk kan hjelpe på eventuell lag, og slike ting, ønsker jeg det heller velkommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...